معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف فارس گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۰۳ هزار و ۱۲۸ بازرسی از صنوف مخلف انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدمهدی عرب معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس گفت: از ابتدای فروردین‌ماه امسال تاکنون ۱۰۳ هزار و ۱۲۸ بازرسی از صنوف مخلف انجام و متعاقب آن سه هزار و ۲۲۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را بیش ز. ۱۰ میلیارد ریال عنوان و تعداد کل شکایات ثبت شده طی این مدت را چهار هزار و ۶۶۷ مورد اعلام کرد.

عرب با بیان اینکه ۷ هزار و ۵۷۵ بازرسی از کل بازرسی‌ها مربوط به شیراز بوده است، افزود: یک هزار و ۸۸ فقره پرونده در این کلانشهر پس از بازرسی‌ها تشکیل شده است.

معاون اتاق اصناف فارس ارزش ریالی کل پرونده‌های تخلف صنفی تشکیل شده در شیراز را بیش از سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: طی این مدت یکهزار و ۶۹۰ شکایت ثبت شده که ۶۶۶ مورد آن مراجعه حضوری و مابقی تلفنی بوده است و در این رابطه نیز ۶۵۰ متخلف به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف فارس، گرانفروشی، درج نکردن قیمت و حراج غیرقانونی بیشترین موراد تخلف را در بین واحد‌های صنفی داشتند. عمده تخلفات را بعد از درج نشدن قیمت روی کالای عرضه شده، مربوط به گران فروشی، تقلب، ارائه نشدن صورت حساب و ارائه نشدن فاکتور خرید اعلام کرد.
انتهای پیام/ر

تشکیل بیش از سه هزار پرونده تخلف صنفی در فارس

برچسب ها: اصناف ، تخلف صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.