انجمن سازندگان تجهیزات نفت و گاز استان و شرکت پتروشیمی شازند تفاهم نامه همکاری تامین تجهیزات امضا کردند.

تکیه برتوان داخلی برای تامین  تجهیزات پتروشیمی در استان مرکزی به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ تفاهم نامه همکاری امضا شد تا پتروشیمی شازند با استفاده از ظرفیت‌های استان مرکزی، تجهیزات و کالا‌های مورد نیاز خود را از طریق انجمن سازندگان تجهیزات نفت و گاز این استان تامین می‌کند.

ولد خانی مدیرعامل پتروشیمی شازند در گفتگو خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: شکوفایی صنایع مادر استان مرکزی، افزایش ظرفیت تولیدی پتروشیمی شازند، کمک به اشتغال زایی و رفع موانع تولید از اصلی‌ترین اهداف این قرارداد دوجانبه است.

ولد خانی افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ساخت تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی صنایع استانی و بهره گیری از توان متخصصان در تعمیرات اساسی پتروشیمی به جای تامین تجهیزات از خارج سیاست گذاری پیش روی این شرکت است.

رونق تولید داخلی و اشتغالزایی با تکیه بر توان متخصصان کشور

الله یاری نائب رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت و گاز استان مرکزی هم گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و تحریم‌های علیه ایران این توافق نامه می‌تواند در بهبود عملکرد صنایع مادر استان مرکزی و بازگشت رونق به آنها و اشتغالزایی هر چه بیشتر راهگشا باشد.

پارسال در شرکت پتروشیمی شازند بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصول تولید شده است و صادرات ۴۰۰ میلیون دلاری دستاورد این صنعت بزرگ انرژی استان مرکزی است.

تولید ۱۷ محصول پلیمری و شیمیایی و تامین مواد اولیه و میانی ۵ هزار واحد تولیدی دستاورد این مجمتمع پتروشیمی برای کشور است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.