کترینگ ۱۱ شرکت هواپیمایی کشور در کارخانه تولید و بسته بندی تفرش تامین می‌شود.

تولید و تامین کترلینگ ۱۱ شرکت هواپیمایی در تفرشبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  روزانه ده‌ها پرواز هوایی در فرودگاه‌های کشور انجام می‌شود که بخشی از آسایش داخلی پرواز‌ها در گوشه‌ی دنج کارخانه‌ای کوچک در تفرش تامین می‌شود و این کارخانه تولید و بسته بندی مواد غذایی اقلام و خوراکی‌های مورد نیاز کترینگ ۱۱ شرکت هواپیمایی را تولید و تامین می‌کند.

حیدری مدیر این کارخانه در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: ماهانه در ۲ واحد تولید و بسته بندی کارخانه، بیش از هزار تن اقلام و خوراکی‌های مورد نیاز کترینگ ۱۱ شرکت هواپیمایی را تولید و تامین می‌ شود.

حیدری افزود: در طول ۱۵ سال تلاش بی وقفه این کارآفرین توانسته،کارگاه کوچک را به کارخانه‌ای با ۹۰ اشتغال مستقیم و بیش از ۳۰ اشتغال غیرمستقیم برساند که نشان دهنده افزایش ۴۰ برابری اشتغال و تولید است.

این کارآفرین سختکوش با اشاره به اینکه رمز موفقیتش کیفیت بخشی و گام برداشتن بر اساس استاندارد‌ها بوده، اضافه کرد: یکی از مشکلات این واحد تولیدی تامین مواد اولیه از بازار آزاد است.

وی بیان کرد: به عنوان مثال مجتمع پتروشیمی شازند در استان مرکزی و ۱۰۰ کیلومتری این کارخانه قرار دارد، اما تاکنون نتوانسته ایم مواد اولیه‌ای از این پتروشیمی خرید کنیم.

حیدری گفت: با این حال تلاش می‌کنیم به اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۲۰۰ نفر تا پایان امسال برسیم.

انتهای پیام / ج

تامین بخشی از آسایش داخلی پرواز‌ها در کارخانه‌ای کوچک در تفرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.