طرح نوروزی نظارت برفرآورده‌های دامی استان مرکزی تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

آغازطرح نظارت نوروزی بر فرآورده‌های خام دامی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سلمان نژاد رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی با اشاره به آغازطرح نظارت نوروزی بر فرآورده‌های خام دامی در این استان گفت: در اجرای این طرح که از امروز آغاز شده وتا تا ۱۴ فروردین ادامه دارد ۶۴ اکیپ ثابت و سیار متشکل از بازرسان بهداشتی نظارت ۲ هزار و ۲۰۰ واحد از مراکز تولید، نگهداری و عرضه موادغذایی را بازرسی می‌کنند.

سلمان نژاد افزود: در اجرای این طرح بر تمامی مراکز تهیه و توزیع فرآورده‌های دامی از جمله کشتارگاه، سردخانه‌ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های دامی از جمله گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماهی و سایر فرآورده‌ها مورد نظارت می‌شود.

وی، عرضه و فروش هرگونه مواد فرآورده خام دامی و طیور در حاشیه خیابان و بصورت دوره گردی را ممنوع اعلام کرد و از شهروندان خواست هنگام خرید به مهر سلامت دامپزشکی بر روی لاشه‌های دامی مواد خام و تاریخ تولید و شرایط نگهداری بسته‌های فرآورده‌های دامی توجه کنند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی موارد را به سامانه ۱۵۱۲ و یا شبکه‌های دامپزشکی در شهرستان‌ها اطلاع دهند.

طرح نوروزی نظارت برفرآورده‌های دامی در استان از ۲۰ اسفند ۹۶ آغاز و تا ۱۴ فروردین ۹۷ ادامه دارد.
انتهای پیام / ج.

فرآورده‌های خام دامی استان مرکزی زیر ذره بین بازرسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.