مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 3 هزار نفر از سربازان نیروی های مسلح استان از آموزش های مهارتی بهره مند شدند.

عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: در این 6 ماهه نخست سال جاری آموزش فنی و حرفه ای در رشته های فنی، خدماتی و مهارتی برای 3 هزار و 856 نفر سرباز نیروهای مسلح استان اجرا شد.

وی تصریح کرد: در مدت مذکور 275 هزار و 111 نفر ساعت آموزش مهارتی برای سربازان نیروی های مسلح براساس نیازسنجی در رشته های مختلف فنی و حرفه ای ارائه گردید.

سواعدی به عقد تفاهم‌نامه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ستاد مشترک نیروهای مسلح و سازمان فنی ‌و حرفه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: این اداره کل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درجهت تولید و اشتغال و برای توانمندسازی نیروی انسانی بخصوص سربازان وظیفه به منظور اشتغالزایی و افزایش بهره وری و ایجاد اشتغال پایدار تلاش می کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان هدف از اجرای این آموزش ها را توانمندسازی سربازان و همچنین ارتقاء مهارت آن ها به منظور هدایت به اشتغال عنوان و اذعان کرد: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به سربازان وظیفه را گامی موثر برای ایجاد زمینه‌های کارآفرینی و کسب و کار است.

انتهای پیام/گ

برگزاری دوره های آموزش فنی و مهارتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.