مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از اجرای 300 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در استان طی سال گذشته خبر داد.

عبدالنبی سواعدی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری 300 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در استان طی سال گذشته در کارگاه جوار دانشگاهی و مرکز تخصصی مهارت های پیشرفته برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بیان کرد: طی این مدت 120 هزار و 956 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای در کارگاه جوار دانشگاهی و 173 هزار و 409 ساعت در مرکز تخصصی مهارت های پیشرفته برگزار گردید.

وی به نقش عمده آموزش مهارتی در تربیت افراد متخصص و توانمندسازی نیروی انسانی در استان اشاره و بر اتخاذ راهکارهایی برای بهره گیری از تجارب، تبادل، اساتید و استفاده از امکانات آموزشی و کمک آموزشی برای اجرای دوره های مختلف مهارتی در مراکز آموزش عالی تاکید نمود.

سواعدی به معرفی پتانسیل، ظرفیت ها و امکانات آموزشی مراکز آموزشی پرداخت و اظهار داشت: راه اندازی مراکز آموزشی scd به منظور بهره مندی از امکانات و ظرفیت های دانشگاه ها و فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی الزامی است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در ادامه افزود: توسعه مناسب و ارتقاء کیفی آموزش فنی و حرفه ای در حوزه آموزش مهارتی دانشجویان تنها از طریق تعامل سازنده و همکاری مستمر مراکز دانشگاهی امکان پذیر خواهد بود.

این مقام مسئول لازمه ورود دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به بازار کار و اشتغال را فراگیری آموزش مهارتی و تبدیل آن ها به نیروی انسانی کارآمد و کارآفرین عنوان کرد.

عبدالنبی سواعدی آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان را برای استفده از همه ظرفیت مهارتی به منظور تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص در دانشگاه اعلام نمود.

انتهای پیام/گ

برگزاری دوره های آموزش مهارتی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.