رزمایش بسیج خواهران با ۴ محور خدمات رسانی در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رزمایش خدمات رسانی خواهران بسیجی استان مرکزی با عنوان "تجلی زینبی" در استان مرکزی آغاز شد.

هرم آبادی مسئول جامعه بسیج زنان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کمک‌رسانی به سالمندان، مشاوره، خدمات پزشکی و محیط زیست ۴ محور خدمت‌رسانی اجتماعی این رزمایش است

هرم آبادی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها این رزمایش در ۴ شهرستان اراک، خمین، دلیجان و شازنداجرا می‌شود و گروه‌های پزشکی و مشاوره در مساجد به مردم خدمات می‌دهند.

وی اضافه کرد: در این رزمایش در اراک یک گروه متشکل از ۲ پزشک، ماما، مشاور مذهبی، روانشناسی و .. خدمات مختلفی را از قبیل: ویزیت رایگان، مشاوره خانواده، تربیت فرزند و فرزند آوری، مشاوره‌های مذهبی و دیگر موارد را در مسجد امام رضا ارئه می‌دهد.

مسئول جامعه بسیج زنان سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه رزمایش تجلی زینبی یک رزمایش یک روزه است و به منظور برجسته کردن فعالیت‌های اردو‌های جهادی، در هفته دفاع مقدس در سطح کشور اجرا می‌شود ادامه داد: سازمان بسیج جامعه زنان در راستای این مأموریت، روز سه شنبه ۳ مهرماه را تا نقش مکمل بودن بانوان در حرکت‌های انقلاب را انعکاس دهد.

آغاز رزمایش خدمات رسانی خواهران بسیجی استان مرکزی

انتهای پیام / ج

آغاز رزمایش خدمات رسانی خواهران بسیجی در ۴ شهرستان استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.