مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: باتوجه به حملات بیولوژیک نقش پدافند غیرعامل در دامپزشکی مهم است.

شانقی مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی درحاشیه جلسه ستاد نکوداشت پدافند غیر عامل با اداره کل دامپزشکی این استان در گفتگوبا  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت:باتوجه به حملات بیولوژیک نقش پدافند غیرعامل در دامپزشکی مهم است.

شانقی تهدیدات موجود در حوزه‌ی دامپزشکی را مهم ارزیابی کرد و گفت:  با توجه به بعضی از بیماری‌های دامی که مشترک بین انسان و دام است و با در نظر گرفتن حملات بیولوژیک در جامعه‌ی جهانی می‌توان به اهمیت نقش پدافند غیرعامل در موضوع دامپزشکی پی برد.

وی با تشکر ازمدیر کل پدافند غیر عامل استان مرکزی و نگاه ویژه وی به بخش دامپزشکی گفت: با کمک این نهاد در استان مجموعه دامپزشکی توانست در بحث تب کنگو وآنفلو نزای پرندگان   به جامعه‌ی هدف خدمات رسانی کند.

عسگری مدیر کل پدافند غیر عامل استان مرکزی هم از مدیران و کارشناسان دامپزشکی استان خواست تمامی تهدیدات را شناسایی و برای جلوگیری از تهدیدات احتمالی راهکار کارشناسی ارائه دهندتا در کمیسیون‌های پدافند‌های غیر عامل استان طرح ودرباره آن تصمیم گیری شود.

در پایان مراسم از هادوی سرپرست دامپزشکی آشتیان برای برگزاری اولین رزمایش پدافند زیستی مقابله با تب کریمه کنگو تجلیل شد.

جلسه مشترک ستاد نکوداشت پدافند غیر عامل و اداره‌ی کل دامپزشکی استان مرکزی با حضور معاونین و مسئولان دامپزشکی شهرستان‌ها در این اداره کل برگزارشد.

انتهای پیام / ج


جلسه مشترک پدافند غیر عامل با اداره‌ی کل دامپزشکی استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.