مشخصات کلیدی Galaxy A9 Pro 2018 سامسونگ لو رفت

طرح مفهومی Galaxy A9 Pro 2018 از دوربین این گوشی و مشخصات کلیدی آن پرده برداشت.

مشخصات کلیدی Galaxy A9 Pro 2018 سامسونگ لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوایل این هفته سامسونگ اولین گوشی خود با دوربین سه‌گانه را معرفی کرد. نام این گوشی Galaxy A7 بود. اما به تازگی مشخص شده است که این شرکت اهل کره جنوبی قصد دارد در 11 اکتبر با رونمایی از Galaxy A9 Pro 2018 همه چیز را به پیشرفته‌تر کند. این گوشی قرار است اولین گوشی سامسونگ و همچنین جهان باشد که با ماژول دوربین چهارگانه ساخته می شود.

مدتی بود که درباره دوربین‌های Galaxy A9 Pro 2018 حدس‌هایی زده می‌شد و گفته می‌شد که قرار است دوربینی با یک لنز تولید خواهد شدو برخی منابع هم حدس می‌زدند که این گوشی 4 لنز با قدرت پایین خواهد داشت ولی قیمت بالای آن بازار را برای سامسونگ نگه خواهد داشت. بالاخره اطلاعات جدید منتشر شده جزئیاتی از مشخصات Galaxy A9 Pro را فاش کرده‌اند. اینگونه که طرح‌های مفهومی و اطلاعات تازه منتشر شده نشان می‌دهند، دوربین اصلی پشتی این گوشی قدرت 24 مگاپیکسلی خواهد داشت. این دوربین با یک لنز سوپرواید 8 مگاپیکسلی همراه خواهد بود که قابلیت تصویربرداری 120 درجه را خواهد داشت. علاوه بر این، طی حرکتی جالبتر سامسونگ این دو دوربین را با دو لنز دیگر برای زوم آن به قدرت‌های 10 و 5 مگاپیکسل همراه کرده است. همچنین Galaxy A9 Pro امسال سامسونگ یک لنز 24 مگاپیکسلی هم برای سلفی روی گوشی سوار خواهد کرد.

در رابطه با دیگر مشخصات باید گفت این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED با کیفیت تصویر +Full-HD مجهز خواهد شد. در زیر پوسته این گوشی، بر خلاف انتظارات که گفته می‌شد Snapdragon 710 برای آن در نظر گرفته شده باشد، سامسونگ در نهایت تصمیم گرفته است که به Snapdragon 660 اکتفا کند. این پردازنده در کنار رم‌ها 4 و 6 گیگابایتی قرار خواهد گرفت و حافظه داخلی آن 64 یا 128 گیگابایت خواهد بود. گفته می‌شود یک باتری با ظرفیت 3720 میلی‌آمپر ساعت برای آن در نظر گرفته خواهد شد. سیستم عامل این گوشی هم اندروید 8.1 Oreo خواهد بود.

همانگونه که در تصویر مفهومی دیده می‌شود، Galaxy A9 Pro با طرح Galaxy A7 معرفی شده در اوایل این هفته تولید می‌شود اگرچه، یک اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه در نظر گرفته شده است. گفتنی است، این طرح مفهومی از حدس‌های زده شده درباره این گوشی ساخته شده است در نتیجه باید منتظر ماند تا سامسونگ در تاریخ 11 اکتبر برنامه مخصوص این گوشی را برگزار کند.

در ادامه می‌توانید طرح مفهومی منتشر شده از Galaxy A9 Pro سامسونگ را مشاهده کنید.

مشخصات کلیدی Galaxy A9 Pro 2018 سامسونگ لو رفت


بیشتر بخوانید: تیزر جدید Galaxy Note 9 منتشر شد +فیلم


انتهای پیام/

اطلاعات جدیدی از مشخصات کلیدی و دوربین Galaxy A9 Pro لو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
در مورد قیمت بالای گوشی موبایل اقای وزیر ارتباطات کاری نتونست بکنه ؟!
Germany
meti
۰۲:۴۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
زمانی که اینقدر قیمت گوشی ها زیاده در حدی که باید پولی رو که قبلا میتونستم ماشین بخرم رو بدم تا بتونم یه گوشی بخرم
آخرین اخبار