هوآوی خبر تولید گوشی تاشو توسط این کمپانی را تأیید کرد

هوآوی تأیید کرد که این کمپانی قصد دارد گوشی‌های هوشمند تاشو تولید کند و احتمال دارد در سال 2019 آماده رونمایی شوند.

هوآوی خبر تولید گوشی تاشو توسط این کمپانی را تأیید کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت زیادی است خبر از این شنیده می‌شود که نسل آینده تلفن‌های همراه هوشمند با صفحه‌های تاشو طراحی خواهند شد. ابتدا سامسونگ بود که طرح چنین گوشی‌ای را پس از معرفی رسمی Galaxy Note 9 داد و چند ماه بعد مشخص شد که این کمپانی واقعاً در حال کار کردن روی چنین پروژه‌ای است. پس از این کمپانی، نوبت به هوآوی رسید که شایعات درباره ساخت گوشی‌های تاشو در آن آغاز شود. حالا این کمپانی که به عنوان دومین کمپانی بزرگ تولید گوشی‌های هوشمند جهان شناخته می‌شود، خبر تولید این نوع گوشی را تأیید کرده و بر اساس گزارش نشریه آلمانی Die Welt قرار است در سال 2019 معرفی شوند.

ریچارد یو، مدیر عامل بخش مصرف‌کنندگان هوآوی به این نکته اشاره کرده که شرکت هوآوی قصد دارد برای سال بعد یک گوشی هوشمند تاشو تولید کند. وی در مصاحبه خود گفته است: ما در حال کار کردن روی این پروژه هستیم. حتی لازم نیست مدتی طولانی منتظر چنین گوشی‌ای باشید. به نظر می‌رسد این کمپانی چینی در نظر دارد یک نوع صفحه نمایش جدید برای گوشی هوشمند خود تولید کند. در حقیقت، مدیر عامل هوآوی ادعا کرده که از گوشی تاشوی آینده این شرکت می‌توان به جای رایانه‌های شخصی استفاده کرد. وی به این مسئله اشاره کرد که مصرف‌کنندگان لپ‌تاپ‌ها، آن‌ها را با گوشی‌های هوشمند عوض نمی‌کنند، چون صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند بیش از اندازه کوچک است اما هوآوی قصد دارد این جریان را تغییر دهد.

گفته می‌شود، سامسونگ هم قصد دارد یک گوشی تاشو بسازد و آن را در نیمه دوم سال 2019 معرفی کند. از مشخصات این گوشی این است که اندازه صفحه نمایش آن 7 اینچ از جنس OLED است که از وسط تا می‌شود. همچنین یک نمایشگر دوم هم برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد که برای هشدارها و ناتیفیکیشن‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گزارش‌های سامسونگ درباره این گوشی تاشو قرار است در سال 2019 در طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام شود و معرفی رسمی آن در نیمه دوم سال 2019 اتفاق خواهد افتاد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که گوشی تاشوی سامسونگ بیش از یک‌هزار و 500 دلار قیمت خواهد داشت.

گفتنی است، کمپانی هوآوی در نظر دارد پرچمداران جدید خود، Mate 20 و Mate 20 Pro را در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) در شهر لندن به صورت رسمی معرفی کند. البته مشخص نیست که این کمپانی درباره گوشی تاشوی خود صحبتی به میان آورد یا خیر.


بیشتر بخوانید: زمان رونمایی رسمی از V40 ThinQ ال‌جی مشخص شد


انتهای پیام/

هوآوی گوشی تاشوی خود را در سال 2019 معرفی خواهد کرد

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار