شارژر بی‌سیم با قابلیت شارژ سریع، محصول بعدی هوآوی

شواهد حاکی از آن هستند که هوآوی در آزمایش شارژر بی‌سیم خود با توانایی شارژ سریع برای پرچم‌دارانش است.

شارژر بی‌سیم با قابلیت شارژ سریع، محصول بعدی هوآوی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از مدتی کابل شارژر تلفن‌همراه‌تان خراب شده باشد. این خرابی گاهی به علت استفاده نادرست از آن و گاهی کیفیت پایین شارژر است. داشتن یک شارژر با کیفیت به افزایش عمر باتری تلفن شما کمک می‌کند.

مدتی است که هندزفری‌های بی‌سیم وارد دنیای تکنولوژی شده اند. دلیل تولید این مدل از هندزفری‌ها استفاده آسان‌تر از آن‌ها به دلیل نداشتن سیم است. مدتی است این ایده برای شارژرهای تلفن‌همراه هم استفاده می‌شود. شرکت‌های مختلفی در حال بهبود عملکرد این نوع شارژر هستند.

شواهدی موجود است که به تازگی شرکت هوآوی در حال کار کردن بر روی یک شارژر بی سیم با قابلیت شارژ سریع است. گفته می‌شود این شارژر برای پرچم‌داران این شرکت یعنی گوشی Mate 20 و Mate 20 Pro هستند. با توجه به برخی از مدارک، این شارژر از سوی FCC نیز مورد تأیید قرار گرفته است. گفته می‌شود نام این محصول CP60 می‌باشد و دایره‌ای شکل است. این شارژر 15وات را ساپورت می‌کند. در این شارژر، تلفن‌همراه باید روی صفحه‌ مخصوص شارژ قرار گیرد و انرژی از آن صفحه به گوشی منتقل می‌شود. در ادامه چند تصویر مربوط به آزمایش این محصول مشاهده می‌کنید:

شارژر بی‌سیم با قابلیت شارژ سریع، محصول بعدی هوآویشارژر بی‌سیم با قابلیت شارژ سریع، محصول بعدی هوآویشارژر بی‌سیم با قابلیت شارژ سریع، محصول بعدی هوآویهنوز معلوم نیست که آیا آزمایش عملکرد این شارژر با گوشی Mate 20 انجام شده است. به همین دلیل ما نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم این شارژر با Mate 20 عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:  قاب‌های اپل پیش از خود محصولاتش رونمایی شدند +عکس 


انتهای پیام/

شارژر بی‌سیم هوآوی

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار