قاب‌های اپل پیش از خود محصولاتش رونمایی شدند +عکس

شرکت اسپیجن (Spigen) از قاب‌های دو مدل iPhone Xs Max و iPhone Xs رونمایی کرد.

قاب‌های اپل قبل از خود محصولاتش رونمایی شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دلیل تنوع بسیار بالای قاب‌های اپل، کاربران آن هیچ‌ وقت نگران پیدا کردن قاب مورد نظرشان در بازار نیستند. شرکت‌های زیادی برای محصولات اپل به‌ طور اختصاصی خدمات ارایه می‌دهند. از ساعت‌های هوشمند اپل گرفته تا تبلت‌های آن همگی در بازار، محصولات جانبی دارند.

حالا که نزدیک موعود رونمایی محصولات جدید اپل هستیم، شرکت‌های مختلفی برای طراحی محصولات جانبی دست به‌ کار شده‌اند. اما شرکت اسپیجن (Spigen) برای ارائه محصولاتش از رقبا پیشی گرفته و قبل از اینکه اپل از تلفن‌های همراهش رونمایی کند، از قاب‌های دو مدل از تلفن‌های هوشمند آن رونمایی کرده است.

این قاب‌ها طراحی این گوشی را نشان می‌دهند. با توجه به آن‌ها iPhone Xs Max بزرگ‌تر خواهد بود و اندازه‌ی آن 6.5 اینج است. در حالی که مدل iPhone Xs اندازه‌ی کوچک‌تری خواهد داشت. محل دوربین گوشی هم تغییری نکرده است. در ادامه چند تصویر از این قاب‌ها را مشاهده می‌کنید:

قاب‌های اپل قبل از خود محصولاتش رونمایی شدندقاب‌های اپل قبل از خود محصولاتش رونمایی شدند

قاب‌های اپل قبل از خود محصولاتش رونمایی شدندقاب‌های اپل قبل از خود محصولاتش رونمایی شدند

قاب‌های اپل قبل از خود محصولاتش رونمایی شدند
شاید از خودتان بپرسید پس مدل تک دوربین گوشی اپل کدام است. این مدل iPhone Xr (یا Xc) نام دارد که هنوز زمان مشخص رونمایی آن مشخص نیست. به همین دلیل شرکت اسپیجن هنوز برای آن قابی طراحی نکرده است.


بیشتر بخوانید: پاسخ هوآوی به خبر تقلبش در آزمایش توان پردازشی 3DMark


انتهای پیام/

عکس قاب‌های جدید اپل منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار