مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت : هم اکنون ۲۵ درصد مدارس این شهرستان دو نوبته است که با بهره برداری از پنج طرح آموزشی این میزان با کاهش 9درصدی به 16 درصد خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد معدن دار مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل امروز در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس آران و بیدگل، اظهار داشت : از مهرماه سال ۱۳۹۳ عملیات اجرایی و تکمیل ۱۷ طرح نیمه تمام آموزش و پرورش آران و بیدگل آغاز و ۱۱ طرح آن تا شهریور ماه امسال با اعتبار ۱۱ میلیارد افتتاح شد و تا یک ماه آینده پنج طرح دیگربا ۷۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ها میزان مدارس دو نوبته از ۲۵ درصد به ۱۶ درصد کاهش می یابد، بیان کرد : ۱۲۵ واحد آموزشی این شهرستان در سال تحصیلی جدید میزبان نزدیک به ۲۰ هزار دانش آموز است.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تصریح کرد : امسال از ۲۰ هزار دانش آموز آران و بیدگلی نزدیک به نیمی از دانش آموزان دختر هستند و دو هزار و ۱۰۰ دانش آموز هم وارد پایه اول ابتدایی شدند.

معدندار افزود : امسال ۱۲۰ نفر کمبود نیروی آموزشی داشتیم که با برنامه ریزی های صورت گرفته ، از میان نیروهای خرید خدماتی ، سرباز معلمان و بازنشستگان استفاده می شود تا کلاسی بدون آموزگار در آران و بیدگل نداشته باشیم.

وی گفت: سرانه فضای ورزشی دانش آموزان در شهرستان آران و بیدگل ۵۶ سانتیمتر مربع ، نزدیک به سه برابر میانگین کشور (۲۰ سانتیمتر مربع) است و آبان ماه نیز سه باب مدرسه و دو باب سالن ورزشی به مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/م

۲۵ درصد مدارس شهرستان آران و بیدگل دو نوبته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.