فرماندار خوانسار گفت:دانش‌آموزان با طلب علم در مدرسه قانون مداری را یاد می‌گیرند و به قانون وضع‌شده در کشور اهمیت می‎دهند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور کمالی فرماندار خوانسار امروز در آیین نواخته شدن زنگ مدارس در مدرسه شهیدان علائی و عصاری شهر خوانسار اظهار کرد: 31 شهریور ماه سالروز آغاز هفته دفاع مقدس و یادآور رشادت‌ها و ایثارگری شهدای دانش‌آموزی که برای دفاع از کشور سنگر تحصیل و علم را ترک کردند و در راه دفاع از کشور به شهادت رسیدند.

وی با بیان این‌که با آغاز ماه مهر دانش‌آموزان از محیط عاطفی خانواده برای طلب علم‌آموزی به محیط تعلیم و تربیت راه می‌یابند، تصریح کرد: معلمان حامیان دوم دانش‌آموزان بعد از والدین هستند تا دانش‌آموزان بتواند در طلب علم‌آموزی موفق باشند و به سرمنزل مقصود برسند زیرا دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: گرچه پاییز به فصل خزان برگ درختان معروف است اما برای دانش‌آموزان آغاز فصل شکوفایی و طلب علم‌آموزی است.

وی گفت: دانش‌آموزان با طلب علم در مدرسه قانون مداری را یاد می‌گیرند و به قانون وضع‌شده در کشور اهمیت می‎دهند، دانش‌آموزان با طلب علم و دانش می‌توانند در جامعه به نفع مردم مطالبه‌گری کنند.

کمالی اذعان کرد: دانش‌آموزان با طلب علم‌آموزی  اعتماد به نفس خود را به دست می‎آورند تا بتوانند به مدارج بالای علمی برسند و در موارد مختلف تصمیم‌گیری‌ کنند.

وی با اشاره به اینکه آزادی و آزادگی زیستن از درس‌ها و عبرت‌های عاشورایی قیام امام حسین(ع) است که دانش‌آموزان باید سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: دانش‌آموزان باید در کنار درس خواندن به والدین و معلمان خود احترام بگذراند.

در ادامه رضا دهاقین مدیر آموزش و پرورش خوانسار با گرامیداشت یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: دانش‌آموزان بدانند اگر امروز در امنیت و رفاه به تحصیل علم مشغول هستید به دلیل رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.

وی گفت: دانش‌آموزان آیندگان سازان کشور هستند و اگر برای پرورش دانش‌آموزان آنان تلاش شود به مدارج عالی کشور و جایگاه واقعی خود در جامعه خواهند رسید.

مدیر آموزش و پرورش خوانسار با اشاره به این‌که والدین دانش‌آموزان با مدیران مدارس نهایت همکاری را انجام دهند،  تأکید کرد: با بازگشایی مدارس برخی خیابان‌های سطح شهر خوانسار که در مسیر مدارس قرار دارد با مشکل ترافیک در هنگام ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مواجه می‌شود که ضروری شورای ترافیک به این موضوع اهمیت دهد.

 

انتهای پیام/م

مراسم نواخته شدن زنگ مدارس در مدرسه شهیدان علائی و عصاری شهر خوانسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.