در صورت فراهم شدن شرایط تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت دوحه قطر به مصاف برزیل می رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   تیم ملی فوتبال ایران احتمال دارد پس از اتمام جام ملتهای 2019 امارات و در مرحله اول اردوهای آماده سازی اش برای رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در تورنمنتی چهارجانبه شرکت کند.

فدراسیون فوتبال قطر به عنوان میزبان بیست و دومین دوره رقابت های جام جهانی قصد دارد پس از اتمام جام ملتهای 2019 آسیا مسابقاتی چهار جانبه را با حضور برزیل، ایران و یک کشور دیگر که تاکنون نام آن مشخص نشده است برگزار کند تا عنابی ها(لقب تیم ملی قطر) که تاکنون هیچگاه در سطح اول فوتبال جهان شرکت نکرده اند خود را برای حضوری قدرتمندانه در جام جهانی آماده کنند. برهمین اساس فدراسیون فوتبال این کشور دعوت نامه ای را هم به فدراسیون ایران ارسال کرده است تا درصورت قطعی شدن برگزاری این رقابت ها، تیم ملی فوتبال کشورمان هم در آن به میدان برود. 

در صورت فراهم شدن شرایط، تورنمنت چهارجانبه دوحه قطر 28 اسفند آغاز می شود و احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران هم در این تورنمنت مقابل برزیل، پرافتخارترین تیم ملی جهان قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید:

کمک میلیون دلاری وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال

دلیل ملاقات تاج و اینفانتینو مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران به مصاف حریف آفریقایی می رود


انتهای پیام/

رویارویی ایران و برزیل در دوحه قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
نوید
۱۳:۲۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
تیم ملی شده پر از افراد دو ملیتی مگه بومی ها چه عیبی دارند چرا مربی تیم ملی نباید ایرانی باشه مردم درگیر مشکل اقتصادی هستند. امسال را سال تولید داخلی و کالای ایرانی اعلام کردند یعنی مربی باید ایرانی باشه بازیکن ایرانی اصل باشه تا برای تیم دل سوزی کنند تا بیشتر از این ارز از کشور خارج نشه. مگه جهان پهلوان تختی لژیونر بود؟ آیا مربی خارجی داشت؟ ولی برای مملکتش افتخار اول جهانی افرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
به جای این که کلی پول بیت المال رو حروم کنید تا با این تیم های بزرگ بازی کنید - به تیم های پایه برسید یکم خداییش
Netherlands
نوید
۲۲:۱۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
تیم ایران هزار بار جلوی تیم برزیل و فرانسه و ارژانتین و غیره بازی کنه هیچ سودی نداره تا وقتی که دو تا پاس سالم نمی توانند به همدیگر بدهند و تا زمانی که یازده نفره بایستند داخل دروازه و تا زمانی که امیدشون فقط ضد حمله باشه تا هزار سال دیگه هم این تیم با الان هیچ تغییری نمی کنه.
Netherlands
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
بازم یه کشور ثالث باعث شد اون سال امارات حالا قطر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
من همین حالا از شنیدن این خبر به اندازه 50 سانت قد کشیدم و قند تودلم آب شد. خوب حالا که چی. برزیل هم مثل بقیه کشورهای دارای فوتبال. چرا این همه موضوع را مهم جلوه می دهید تا آنها فکر کنند خبری هست.
آخرین اخبار