وزارت ورزش و جوانان برای اجرای برنامه های آماده سازی تیم ملی برای جام ملتهای آسیا مبلغ 2 میلیون و 500 هزار دلار به فدراسیون فوتبال پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور قدرتمندانه این تیم در رقابت های جام ملتهای 2019 امارات برنامه ریزی دقیقی انجام داده است که برای اجرای این برنامه باید 5 میلیون و 800 هزار دلار هزینه شود. 

مهدی تاج در هفته های اخیر برای تامین این مبلغ و استفاده از ارز دولتی تلاش های بسیاری انجام داده تا تیم ملی فوتبال بدون اینکه خللی در برنامه های آماده سازی اش ایجاد شود، به شکل مطلوبی به امارات برود. ضمن اینکه کی روش هم تاکید ویژه ای روی حمایت از این برنامه دارد و به مسئولان فدراسیون اعلام کرده است اگر این امر صورت نگیرد ادامه حضورش در فوتبال ایران غیر ممکن می شود. 

در نهایت با تلاش های تاج و مذاکرات متوالی او با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان مقرر شد وزارت ورزش حدود 2 میلیون و 500 هزار دلار از بودجه مورد نیاز تیم ملی را فراهم کند تا بخشی از دغدغه های فدراسیون در این زمینه رفع شود.

نکته مهم اینجاست هزینه های فدراسیون و تیم ملی 70 درصد ارزی و 30 درصد ریالی برآورد شده است و اگر ارز مورد نیاز تامین نشود فدراسیون فوتبال برای اجرای برنامه هایش با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

قرارداد کی روش تمدید شد/ 4 شرط بزرگ سرمربی پرتغالی

تاج: اگر قانون بازنشسته ها شامل من هم شود از فدراسیون فوتبال می روم


انتهای پیام/

کمک وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار