گوگل به تازگی اعلام کرده است که دستیار صوتی او برای Android Auto در دسترس است. این دستیار هم در نرم‌افزار و هم در خودرو پشتیبانی و با دستور"OK Google" فعال می‌شود.

دستیار گوگل به جاده‌ها می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دستیارهای صوتی مدتی است قدم به دنیای تکنولوژی گذاشته اند. آن‌ها با صدا کنترل می‌شوند و توانایی انجام یک‌سری از دستورات را دارند. البته در حال حاضر توانایی آنان محدود است اما با گذشت زمان این تکنولوژی درحال پیشرفت و گسترش هر چه بیشتر است. زندگی انسان‌ها با وجود این دستیار‌های صوتی آسان‌تر شده است.

گوگل دستیارصوتی خود را به نام Google Assistant معرفی کرده و در حال توسعه دادن آن است. این شرکت به تازگی از جدیدترین قابلیت آن رونمایی کرده است. او اعلام کرده است دستیارصوتیش برای Android Auto در دسترس است. از این به بعد دستیارگوگل بسیاری از دستورات را در هنگام رانندگی پشتیبانی می کند. شما می توانید برای پیدا کردن آدرس از آن استفاده کنید. همچنین سوالات معمولی مانند "امروز چه برنامه‌ای دارم؟" یا " با جان تماس بگیر" یا "برنامه شام امشب را تنظیم کن" نیز پشتیبانی می شوند. دستیارگوگل با سوالات مشابه با نحوه عملکرد آن در یک دستگاه تلفن‌همراه کار خواهد کرد. شما می‌توانید بپرسید که آیا یک فروشگاه خاص باز است و سپس از آن فروشگاه خرید کنید. شما همچنین می توانید موسیقی مورد نظر خود را انتخاب کنید، به اخبار گوش کنید، بلوتوث را روشن / خاموش کنید و غیره.

دستیار گوگل به جاده‌ها می‌آید

اگر چه Google Assistant دارای ویژگی تایپ بر روی گوشی‌های هوشمند است، اما در Android Auto به منظور حفظ دستان روی فرمان استفاده نمی شود. اگر چه Android Auto در بیش از 30 کشور موجود است، Google Assistant در ابتدا در هفت کشور از جمله استرالیا، فرانسه، آلمان، انگلیس، ایالات متحده راه اندازی می شود.


بیشتر بخوانید: تاثیر رایانه بر خواب فرزند شما


انتهای پیام/

قابلیت جدید دستیارگوگل

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار