مراسم احترام و بدرقه فرزند خلبان شهید مدافع حرم شهید شجاعت علمداری و دیگران فرزندان شهدا روز اول مهر ماه در شیراز انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز گفت: در راستای احترام و تکریم از خانواده معزز شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم اول مهرماه کارکنان سپاه بقیه الله (عج) شیراز در مراسمی با شکوه ضمن بدرقه فرزندان شهدا در روز اول مهرماه از فرزندان شهدا تقدیر خواهند کرد و دخترخانم پنج ساله شهید مدافع حرم شهید شجاعت علمداری از درب منزل تا درب محل تحصیل مهد کودک به صورت ویژه بدرقه می‌شود.

وی، ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده معظم شهیدان را افتخاری بزرگ دانست و افزود: وظیفه خود دانستم که در اولین روز سال تحصیلی ۹۷-۹۸ به خانواده معظم شهدا و به ویژه شهدای مدافعی حرمی که فرزندان آنان تازه راهی مدرسه می‌شوند، ادای احترام کرده باشم.

سرهنگ دوستدار با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا طبق گفته امام راحل چشم و چراغ ملت هستند، گفت: شهدا بهترین سرمایه وجودی خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند تا آسایش و امنیت کشور را برای نسل امروز فراهم کنند.

سرهنگ دوستدار تصریح کرد: ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا یک افتخار است و در روز اول مهر علاوه بر مراسم ویژه سپاه بقیه الله (عج) که برای فرزند شهید مدافع حرم شجاعت علمداری در نظر گرفته شده مراسم تکریم و احترامی نیز برای دیگر فرزندان شهدا در مدرسه شاهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

مراسم بدرقه فرزندان شهدا در روز نخست مهرماه

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار