هنرمند کشورمان گفت: نتیجه تقابل پرسپولیس و الدحیل فرا‌تر از برد و چیزی غیرقابل تصور بود.

مازیار فلاحی، هنرمند کشورمان و هوادار تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار برگشت نماینده ایران با الدحیل قطر در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی و صعود تیمش بیان کرد: نتیجه تقابل پرسپولیس و الدحیل فرا تر از برد و چیزی غیرقابل تصور بود. طعم و لذت بردهای رویایی و بازگشت های این چنینی غیرقابل بیان است و فکر می کنم، غیرت بازیکنان اصلی ترین دلیل رخ دادن این اتفاق بوده است.

او افزود: در گذشته هم سابقه بازگشت به بازی و کامبک را داشته ایم و پس از دریافت گل نخست، امیدوار بودم این اتفاق رخ دهد. همه‌چیز به مردم و هواداران بستگی دارد و از لحظه ای که تیم گل خورد، طرفداران همچنان تیم شان را تشویق کردند و بی نظیر بود. این اتفاقات در ایران کمتر رخ می داد اما وقتی پرسپولیس گل اول را خورد و نیاز به ۳ گل داشت، هواداران با اشتیاق زیاد تیم را تشویق می کردند و سرانجام پیروزی بزرگ بدست آمد.

فلاحی ادامه داد: خیلی شرایط به سود الدحیل بود و گل اول را هم زدند اما ورزشگاه آزادی با هوادارن خاص خود با دیگر استادیوم ها تفاوت دارد و آنها بی نظیر هستند.

خواننده کشورمان در مورد حضور در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: من متولد ۱۳۵۳ هستم. همان‌ نسلی که در کوچه و خیابان ها گل کوچیک بازی می کردند. ما عاشق فوتبال هستیم و همچنان پای آن می مانیم. در بازی های اینچنینی و آسیایی، نام استقلال و پرسپولیس اهمیت ندارد، مهم موفقیت ایران است.

فلاحی در پایان گفت: اگر برای صعود به نیمه نهایی برد یک بر صفر نیاز بود، شیرینی کمتری داشت تا جاییکه ۳ بریک الدحیل را شکست دادیم، منشا، امید ( عالیشاه ) و سید جلال هم که رفیق مان است ( با خنده ) بهترین بازیکنان زمین بودند. یازده بازیکن پرسپولیس ستاره بودند و عملکرد خوبی داشتند.


بیشتر بخوانید:

واکنش روزنامه های قطری به شکست الدحیل مقابل پرسپولیس

حسینی بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس - الدحیل شد

پرسپولیس ایران - الدحیل قطر/ جدال رکورد‌دار‌ها در لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

اظهارات خواننده کشورمان درباره پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار