بازیکن تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم استقلال به مرحله نیمه نهایی راه یابد و با این تیم در نیمه نهایی بازی کنیم.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل‌زاده درباره پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما امروز هر چه داشتیم این هواداران مان بودند که از ما حمایت کردند. حالا باید به دیدار مقابل السد بیاندیشیم که بازی حساس و سختی است. فکر کنم چند تا بازیکنان مان در دیدار بعدی ما را همراهی نمی کنند ولی امیدوارم خدا به ما رحم کند.

او در مورد صحنه گل نخست تیم الدحیل هم گفت: من اصلا در هنگام ارسال بازیکنان الدحیل توپ را ندیدم و قصدم دفع توپ بود که متاسفانه روی بد شانسی به گل حریف تبدیل شد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که هنوز صعود السد به مرحله بعد قطعی نشده، چرا از این تیم به عنوان تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی نام برده است، گفت: تا این لحظه السد به مرحله بعد راه‌یافته است. البته ان شاالله استقلال به مرحله نیمه نهایی راه یابد و با این تیم در نیمه نهایی بازی کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره حمایت هواداران این تیم گفت: فکر نکنم در هیچ استادیومی چنین شور و شوقی میان هواداران وجود داشته باشد و جا دارد بابت این پیروزی به مردم تبریک بگویم.


بیشتر بخوانید:

گرشاسبی:بازیکنان پرسپولیس غیرت را معنا کردند / پاداشی که قول دادیم را می‌دهیم

حسینی بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس - الدحیل شد


انتهای پیام/

اظهارات خلیل زاده پس از پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار