محسن خلیلی، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازیکنان پرسپولیس همیشه نشان داده اند توانایی صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

محسن خلیلی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار پرسپولیس ایران و الدحیل قطر بیان کرد: بر حسب وظیفه و به عنوان یک هوادار در میان بازیکنان و دوستان قدیمی ام حاضر شدم و همیشه حضور بازیکنان قدیمی در تمرینات و ... سبب دلگرمی برای ما بود و انگیزه مان بیشتر می‌شد، مانند حضور هواداران که انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند، پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی هم با حضور در تمرینات سبب ایجاد انگیزه برای تیم می‌شوند.

او افزود: در بازی رفت که همه دیدند، بازی بسیار سختی در خانه حریف بود، اما نتیجه قابل قبولی به دست آوردیم و این نتیجه در خانه حریف قطری که بسیار قدرتمند بود و تمام بازی هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، خوب بود. پرسپولیس با تیمی در مقابل الدحیل بازی کرد که چند سالی تقویت نشده بود و چند مهره اصلی را هم از دست داده بود. همه هواداران و فوتبالدوستان دیدند که الدحیل تیمی نیست که نتوان به آن گل زد و قطعا حضور یار دوازدهم کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد. اگر پرسپولیس در نیمه اول گل بزند با فشار هواداران می‌تواند بازی را به سود خود به پایان برساند. همچنین یکی از فاکتور‌های مهم گل نخوردن است که بازیکنان باید به آن توجه داشته باشند.

خلیلی ادامه داد: یکی از عواملی که جدا از حضور هواداران می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، ثبات ترکیب دفاعی و دروازه بان تیم است. هافبک‌های پرسپولیس چند سالی است که در کنار یکدیگر کار می‌کنند و به خوبی از خصوصیات یکدیگر شناخت دارند؛ و اگر بدشانسی گریبان‌گیر نشود، پرسپولیس با صعود به مرحله بعد می‌تواند شرایط بهتری را دنبال کند و با باز شدن پنجره‌ها در نیمه نهایی قدرتمند‌تر باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد گل دقیقه ۹۶ این بازیکن و قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیان کرد: با اکثر بازیکنان لیگ در تماس هستم و از شرایط تیم‌ها خبر دارم. پرسپولیس تیم بسیار با روحیه است و امروز که در تمرین هستم، شادابی را در چشم و ساق پای بازیکنان دیدم و نکته مهم آن است که فوتبال بیش از ۹۰ دقیقه است و تا آخرین لحظات دقایق وقت اضافه هم وجود دارد که هر معجزه‌ای رخ دهد. همین بازیکنانی که در زمین حضور دارند، گل دقیقه ۶+۹۰ و ثانیه‌های پایانی را در خاطر دارند و امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و بازیکنان حماسه سازی کنند.

آقای گل سابق لیگ برتر در خصوص اینکه مهاجمان پرسپولیس موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهند، تصریح کرد: ما در مورد شایستگی بازیکنان صحبت کردیم و نمی‌توانیم بگوییم گلزن نداریم، زیرا بازیکنان خودشان را اثبات کردند و ما آقای گل لیگ را در تیم مان داریم و به جزء آن بازیکنانی داریم که گل‌های زیادی به ثمر رسادند و اگر توپ امید عالیشاه در بازی رفت گل می‌شد شرایط اکنون خیلی متفاوت بود.

خلیلی ادامه داد: قطعا بازیکنان تلاش شان را می‌کنند، اما ضربه آخر به توپ خیلی اهمیت دارد و باید دقت زیادی کرد. من قبول ندارم که پرسپولیس گلزن ندارد، زیرا بازیکنان بزرگ دنیا موقعیت‌های ۸۰-۹۰ درصد را خراب کرده اند و به طور قطع بازیکنی نیست که دوست داشته باشد، موقعیت را خراب کند و همه دوست دارند بهترین عملکردشان را داشته باشند و کسی عمدی موقعیت از دست نمی‌دهد. به هر حال فوتبال همین است و هرکسی کم اشتباه‌تر باشد می‌تواند موفق شود.

او در پایان گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما هر تیم پرستاره را می‌توان شکست داد. نمی‌توانیم بگوییم پرسپولیس کم ستاره است و هر ۱۱ بازیکنی که در زمین هستند، ستاره هستند، اما روی نیمکت دست برانکو خالی است و اگر اتفاقی برای بازیکنی رخ دهد، بازیکنی نداریم که بتوان روی او حساب کرد. تمامی بازیکنان داخل زمین ستاره هستند و با تجربه‌های بالایی که دارند، می‌توان این امید را به ما دهند که مقابل تیم قدرتمند الدحیل که در خط هافبک شکننده است، به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم. پرسپولیس این پتانسیل را دارد که در بازی فردا موفق شود و بتواند به قهرمانی برسد.


بیشتر بخوانید:پرسپولیس ایران - الدحیل قطر /رستگاری و صعود در گرو غول کشی شاگردان برانکو در آزادی

پرسپولیس ایران - الدحیل قطر/ جدال رکورد‌دار‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیسی‌ها ریکاوری کردند


انتهای پیام/

اظهارات خلیلی درباره دیدار پرسپولیس - الدحیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار