محمد الریماوی، جوان ۲۱ ساله فلسطینی دو ساعت پس از آنکه به وسیله نیرو‌های رژیم صهیونیستی در مقابل خانه‌اش در کرانه باختری بازداشت شد، به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمد الریماوی، جوان 21 ساله فلسطینی دو ساعت پس از آنکه به وسیله نیروهای رژیم اشغالگر در مقابل خانه اش در روستای «بیت ریما» در کرانه باختری بازداشت شد، به شهادت رسید.

طبق گفته خانواده الریماوی، امروز سه شنبه نظامیان رژیم صهیونیستی  به خانه آنها یورش برده و پسر جوانشان را بازداشت کردند. دو ساعت پس از بازداشت به آنها اطلاع داده شد که فرزندشان در حالی که در زندان بوده به شهادت رسیده است.

به گفته یک عضو خانواده الریماوی، او حین بازداشت در زندان شکنجه شده بود. تاکنون اطلاعات دقیقی از علت بازداشت و شهادت ناگهانی این جوان فلسطینی منتشر نشده است.

رژیم صهیونیستی به بهانه جستجو برای بازداشت افراد تحت تعقیب، حملات گسترده ای را در سراسر کرانه باختری آغاز کرده است. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه را گلوله‌باران کردند که در پی این حمله، ۲ جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و یک نفر زخمی شد.

در حال حاضر، حدود 6 هزار و 500 فلسطینی  از جمله زنان، کودکان و سالمندان در زندان های رژیم اشغالگر قدس اسیر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار