قرعه‌کشی مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ – چین تایپه انجام شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۸ از ساعت ۶:۳۰ (به وقت تهران) فردا (چهارشنبه – ۲۸ شهریورماه) در " تائویوان" چین تایپه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

فردا و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به مصاف رقبایشان می‌روند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ (به وقت تهران) و رقابت‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ پیگیری خواهد شد.

صبح امروز (سه شنبه – ۲۷ شهریورماه) قرعه کشی رقابت‌های روز نخست انجام و بر همین اساس رقبای یعقوبی، حسینی و مردانی در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف «سیدهارت‌ها بات» از کانادا می‌رود و پس از آن و در صورت برتری باید رو در روی «لوره برسیس» از کرواسی قهرمان اروپا ۲۰۱۸، برنز بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ و... قرار بگیرد.

میرهاشم حسینی دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در آن سوی جدول در اولین دیدار با «ولادیمیر دالاکلیو» از بلغارستان دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ مبارزه می‌کند و پس از آن و در صورت برتری به مصاف «جواد آچاب» نماینده قدرتمند بلژیک می‌رود.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان نیز ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه باید با برنده دیدار ترکیه و آمریکا مبارزه کند. «امره اتسلی» از ترکیه قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد و «جوناتان هلی» از آمریکا نیز برنز بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ را کسب کرده است.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: فرهادیان: حضور ملی پوشان تکواندو در رقابت‌ها به تصیم کادر فنی بستگی دارد

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

پایان ناکامی‌های تکواندو مردان ایران با هت‌ریک عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

حریفان ملی پوشان تکواندو مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار