سرمربی تیم ملی پومسه بانوان گفت: بحث سلیقه در داوری پومسه حرف اول را می‌زند و در بازی‌های آسیایی داروان به صورت مغرضانه به حریفان ما رای می‌دادند.

اسدپور: سلیقه در داوری پومسه حرف اول را می‌زند/ فدراسیون بین تیم‌های ملی پومسه و کیورگی تبعیضی نمی‌گذاردفاطمه اسدپور سرمربی تیم ملی پومسه بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بحث سلیقه در داوری پومسه حرف اول را می‌زند و در بازی‌های آسیایی داروان به صورت مغرضانه به حریفان ما رای می‌دادند. همیشه در بحث داوری با مشکل مواجه هستیم و علاوه بر اینکه باید تیم را برای رقابت‌ها آماده کنیم برای مبارزه با سلیقه داوران هم آماده می‌شویم. البته که تاکنون زور ما به بحث داوری نرسیده است و همیشه نگرانی رای آن‌ها در رقابت‌ها وجود دارد.

او ادامه داد: تنها کاری که از دست ما ساخته است اینکه تمام حرکات ملی پوشان در رقابت‌ها با کمترین اشتباه انجام شود تا تصمیم داوران تاثیر کمتری پیدا کند، اما در رقابت‌های پومسه کشور‌های میزبان از شرایط میزبانی خود استفاده می‌کنند تا پومسه رو‌های آن‌ها روی سکو قرار گیرند.

اسدپور افزود: نخستین بار بود که رشته پومسه در بازی‌های آسیایی حضور داشت و ما هم در اولین حضورمان توانستیم دو مدال خوش رنگ کسب کنیم. ملی پوشان ما اردو‌های سنگین و پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا در هر ۳ بخش استاندارد، ابداعی و نیوپومسه با حریفان خود به رقابت بپردازند.

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان تصریح کرد: در بخش تیمی بازی‌های آسیایی به دلیل اینکه به صورت تک حذفی برگزار می‌شد جدول رپه شارژ وجود نداشت و بازی برابر تیم کره جنوبی حکم فینال زودرس را برای تیم ما داشت و سلیقه داوران به سمت تیم کره جنوبی بود و با اختلاف اندک نتیجه را واگذار کردیم.

او عنوان کرد: در تمام رقابت‌ها عملکرد ملی پوشان همیشه از کسب نتیجه برای ما مهم‌تر است و از نحوه مبارزه شاگردانم در بازی‌های آسیایی راضی هستم و توانستیم عملکرد قابل قبولی را در این دوره از بازی‌ها داشته باشیم.

اسدپور درباره حمایت مسئولان فدراسیون تکواندو از این تیم گفت: فدراسیون بین تیم‌های ملی پومسه و کیورگی تبعیضی نمی‌گذارد و تاکنون از ما برای حضور در رقابت‌های مختلف حمایت کرده و تجهیزاتی را که ما نیاز داشتیم در اختیار تیم قرار داد و با هماهنگی که با فدراسیون ژیمناستیک انجام داد ملی پوشان ما توانستند با حضور مربی ژیمناستیک تمرینات بهتری را انجام دهند و آماده‌تر شوند.

اسدپور بیان کرد: آبان ماه سال جاری رقابت‌های جهانی به میزبانی چین تایپه در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود وما هم در این دوره از مسابقات حاضر می‌شویم.

او ادامه داد: ملی پوشان پومسه پس از یک دوره کوتاه استراحت از ۴ شهریور وارد اردوشدند تا برای رقابت‌ها جهانی آماده شوند. خوشبختانه از حریفانی که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند شناخت کافی داریم و بر اساس آنالیزی که انجام دادیم به ملی پوشان تمرین می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان درباره ترکیب اعزامی به این رقابت‌ها گفت: در بییشتر مسابقات با یک ترکیب ثابت شرکت نمی‌کنیم و برای این دوره از رقابت‌ها هم پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ترکیب تیم را مشخص خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

فرهادیان: حضور ملی پوشان تکواندو در رقابت‌ها به تصیم کادر فنی بستگی دارد

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

پایان ناکامی‌های تکواندو مردان ایران با هت‌ریک عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

اظهارات اسدپور درباره تیم ملی پومسه بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار