رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: کادرفنی تیم ملی بسته به شرایط نفرات اعزامی به مسابقات بین المللی را مشخص می‌کند.

فرهادیان: حضور ملی پوشان در رقابت‌ها به تصیم کادر فنی بستگی داردآرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره غیبت سعید رجبی و ابوالفضل یعقوبی در رقابت‌های گرندپری بیان کرد: سعید رجبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ از ناحیه دست دچار شکستگی شد و این مصدومیت باعث شد تا او از کادر فنی تقاضا کند در این مرحله گرند پری حاضر نشود و کادر فنی با تائید پزشک تیم با غیبت این تکواندوکار موافقت کرد و در حال حاضر رجبی از لیست تیم حذف شد تا وضعیت آسیب دیدگی او بهتر شود.

او ادامه داد: کادر فنی تیم ملی با برنامه ریزی درباره حضور ملی پوشان تصمیم گیری و در هر رقابت بسته به شرایط نفرات اعزامی را مشخص می‌کند. همان طور که در بازی‌های آسیایی جاکارتا سعید رجبی و امیر محمد بخشی به جای سجاد مردانی و ابوالفضل یعقوبی اعزام شدند و توانستند مدال‌های خوش رنگ این رقابت‌ها را کسب کنند.

فرهادیان عنوان کرد: غیبت برخی از ملی پوشان در بعضی از رقابت‌ها با صلاحدید کادر فنی است و باید این فرصت را به کادر فنی بدهیم تا در آرامش بتوانند با نفرات آماده راهی مسابقات مختلف شوند و به طور حتم حضور و غیبت هر ورزشکار با تصمیم کادر فنی انجام می‌شود.

او ادامه داد: در حال حاضر تیم ملی تکواندو مردان برای دریافت روادید رقابت‌های گرندپری منچستر راهی کشور ترکیه شده است تا بتواند با دریافت به موقع روادید در مرحله چهارم این رقابت‌ها حاضر شود.

فرهادیان افزود: در حال حاضر تیم ملی کشورمان یکی از آرام‌ترین جو‌ها را در اردو دارد و ملی پوشان زیر نظر فریبرز عسگری و کادر فنی برای گرندپری چین تایپه و منچستر آماده می‌شوند.

او درباره حضور تیم بانوان در مسابقات گرندپری عنوان کرد: کادر فنی تیم بانوان در حال حاضر تصمیم گرفته که بانوان تکواندوکار در رقابت‌های گرندپری شرکت نکنند و برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از طریق رقابت‌های قاره‌ای اقدام کند و هر زمان که بانوان تکواندوکار بتوانند در کررندپری‌ها حاضر شوند به طور حتم فدراسیون حمایت می‌کند و شرایط را برای حضور آن‌ها مهیا می‌سازد.

فرهادیان درباره مطرح شدن هزینه شخصی ملی پوشان برای حضور در رقابت‌های گرند اسلم و جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: با وجود اینکه مشکلات مالی نسبت به گذشته بیشتر شده است، اما فدراسیون با برنامه ریزی صحیح و صرفه جویی تلاش کرده تیم‌های ملی در رقابت‌های مهمی که در کسب سهمیه المپیک و افزایش رنکینگ ملی پوشان موثر است اعزام کند و به طور حتم تیم‌های ملی ما با هزینه فدراسیون در مسابقات گرندپری، المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین شرکت می‌کنند.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو عنوان کرد: در حال حاضر فدراسیون با مشکلات مالی مواجه است و به همین دلیل تصمیم داریم که تیم‌ها در رقابت‌های مهم حاضر شوند و ملی پوشان ما می‌توانند مانند دیگر کشور‌ها با هزینه شخصی خود به این رقابت‌ها اعزام شوند و در نهایت در صورتی که موفق به کسب مدال شوند از جوایز این رقابت‌ها هم بهره‌مند خواهند شد.


بیشتر بخوانید:  ساعی: تیم ملی تکواندو انتظارات را برآورده کرد

آغاز مرحله جدید اردوی تیم‌ملی تکواندو کشورمان

پایان ناکامی‌های تکواندو مردان ایران با هت‌ریک عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

اظهارات فرهادیان درباره حضور تیم ملی تکواندو در رقابت های گرند پری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار