مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از برگزاری پویش سراسری خرید نوشت افزار ایرانی به همت دانش آموزان عضو این اتحادیه خبرداد.

لوازم التحریربه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعد رمضانعلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس بسیاری از خانواده‌ها و دانش آموزان در تکاپوی خرید لباس، کیف و لوازم‌التحریر برای فرزندانشان می‌افتند؛ برخی از خانواده‌ها قیمت، رنگ و جنس کالا برایشان مهم است، اما برای برخی دیگر از خانواده‌ها علاوه بر این مؤلفه‌ها طرح کالا هم اهمیت دارد.
 
رمضانعلی بیان کرد: در سال «تولید داخلی، حمایت از کالای ایرانی» و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه‌ها و توصیه‌های معظم له اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان درباره حمایت از تولید داخل و تولیدکنندگان ایرانی، پویش سراسری دانش آموزان ایران اسلامی در آستانه بازگشایی مدارس با شعار «همکلاسی امسال، فقط ایرانی» را اجرا می‌کند.
 

وی گفت: در همین راستا اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای ترغیب و تشویق هرچه بیشتر دانش آموزان ایران اسلامی به خرید کالای ایرانی و مصرف تولیدات داخلی این پویش را تشکیل داده اند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اظهار کرد: لذا دانش‌آموزان ضمن خرید لوازم التحریر ایرانی و سایر تولیدات داخلی با گرفتن عکس از اقلام خریداری شده و ارسال آن به دبیرخانه جنبش دانش آموزی در این پویش سراسری شرکت خواهندکرد؛ دانش آموزان عکس‌های خود را با سایر دانش آموزان به اشتراک می‌گذارند و دیگر دانش آموزان را به این مهم، ترغیب تا سهم هر چه بیشتری در تحقق اقتصاد مقاوتی داشته باشند.

انتهای پیام/

برگزاری پویش سراسری همکلاسی امسال، فقط ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار