بخشی از چشمه میشی پارک ملی دنا از زباله پاکسازی شد.

پاکسازی چشمه میشی و منطقه حفاظت شده دنابه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمدگفت : به مناسبت 24 شهریور روز جهانی پاکسازی طبیعت با همکاری تشکل های مردمی یاسوج و فارس بخشی از چشمه میشی پارک ملی دنا از زباله پاکسازی شد..
وی افزود : این برنامه شامل پاکسازی بخشی از مسیر چشمه میشی پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا بود , که حجم زیادی از زباله توسط این تشکل ها و کارکنان حفاظت محیط زیست جمع آوری و به مکان مناسب منتقل شد .
جعفری نژاد هدف از اجرای این گونه برنامه ها را توجه به فرهنگ سازی و پایان دادن به آلودگی پلاستیکی ,آموزش و فرهنگ سازی در زمینه پسماند و تفکیک از مبدأ زباله دانست و افزود: جداسازی و تفکیک از مبدأ زباله، باعث کم شدن پلاستیک در پسماندهای شهری و روستایی شده و به کاهش آلودگی های پلاستیکی منجر می شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در پایان ضمن تشکر از تشکل های مردمی نهضت سبز زاگرس یاسوج و پاکسازان فارس افزود: در این روز باید یادآور شویم که حال زمین خوب نیست و در این روز و همۀ روزهای سال تلاش کنیم تا با آشنا کردن همۀ اقشار جامعه با مضرات پلاستیک و ترغیب آنها به استفاده از کیسه های پارچه ای برای خرید روزانه، برای حفظ محیط زیست پیشگام باشیم.

انتهای پیام/غ

پاکسازی چشمه میشی سی سخت از زباله

برچسب ها: محیط زیست ، زباله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.