حمایت بیمه ای بنیاد برکت از زوج های نابارور

بیمه برکت در راستای تحکیم بنیاد خانواده هزینه درمان زوج های نابارور در مناطق کمتر برخوردار را پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج نماینده بیمه برکت نشست با دهیاران بخش سرفاریاب ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد بنیاد برکت گفت: یکی از حوزه های جدیدی که بنیاد برکت در آن ورود کرده موضوع بیمه است.
صادق انصاری فر با اشاره به اینکه ماهیت کار بنیاد برکت خدمت رسانی است، افزود: هدف بنیاد از تاسیس بیمه برکت بهره مندی مردم مناطق محروم و روستاها ازخدمات بیمه های تکمیلی است ودر این راستا تفاهم نامه هایی با استان ها منعقد شده است.
وی با بیان اینکه بیمه برکت در راستای تحکیم بنیاد خانواده هزینه درمان زوج های نابارور در مناطق کمتر برخوردار را پرداخت می کند افزود:بیمه درمان تکمیلی روستایی،بیمه حوادث طبیعی و بیمه مسئولیت مدنی برای دهیاران از دیگر خدمات بیمه ای این بنیاد است.
بخشدار سرفاریاب در این جلسه با بیان اینکه دهیاران بازوان اجرايي دولت در روستاها هستند گفت: بايد تمام تلاش‌ها در راستاي حفظ، ارتقاء و تقويت جايگاه دهياران باشد، اين مهم با برنامه‌ريزي و عملکرد مطلوب تحقق مي‌يابدو از دهیاران محترم خواست بیش از پیش وبا جدیت واحساس مسئولیت بیشتر به پیگیری وحل مشکلات روستا ها توجه کنند.
غلام حسن آتش سودا سپس به بحث بهسازی وروشنایی معابر، بیمه کارگران در مقابل حوادث احتمالی و اشتغال در روستاها پرداخت و با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در جذب مشارکتهای مردمی از دهیاران خواست مردم روستا را در جریان خدمات وکارهایی که توسط دولت ودهیاری انجام می شوند قرار ردهند.
وی در ادامه به ضرورت برنامه ریزی در کارها اشاره کرد و خواستار تهیه برنامه 5 ساله دهیاری ها شد .
مخلوط ریزی وزیرسازی 10 هزار متر مربع از معابر روستاهای دهنو اسلام آباد، عزیزی و تیرآبگون، اختصاص یک دستگاه خودروی زباله کش به دهیاری روستای دهنو اسلام آباد و بیمه تکمیلی افراد روستا در برابر حوادث از جمله مصوبات این نشست بود.
 انتهای پیام/غ

پرداخت هزینه درمان زوجهای نابارور توسط بیمه برکت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.