معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اعتماد مردم به مسوولین مخدوش شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حمیدرضا طباطبایی نائینی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید شهرستان کاشان در سالن جلسات مرحوم تفضلی اتاق بازرگانی کاشان گفت: همه مسوولان تلاش کنند تا این اعتماد مخدوش شده برگردد.

وی با تاکید بر شرایط سخت موجود و پرداخت بهای سنگین برای حفظ و استمرار عزت، آرامش و استقلال این نظام و کشور گفت: سیاست دولت در دوره جدید کنترل اوضاع فعلی و جلب اعتماد موثر مردم است.
به گفته وی، شرایط فعلی کشور می طلبد که همدلی و وفاق بیشتری بین ما مسوولین، کارگزاران و جناح های مختلف سیاسی بیشتر و بهتر برقرارباشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، در ادامه گفت: تلاش مسوولان در وظایف و مسوولیت هایی که به آنها سپرده شده است ایجاب می کند در شرایط فعلی تعامل سازنده با تولید کنندگان، صنعتگران و سرمایه گذاران باشد تا بتوانیم با پشتیبانی از آنها علاوه‌بر پویایی اقتصاد کشور تولید را پایدار نگه داریم.

طباطبایی نائینی، با اشاره به بقای آرامش در کشور گفت: با وجود توفیقات زیادی که در کشور حاصل شده است ما در شرایط سختی به سر می بریم اما در شرایط بحرانی نیستیم.

وی تاکید کرد: دوره فعلی زمان کمک به اصناف و مردم از طرف مسوولان و کارگزاران است نه دوره مشکل تراشی و آیین نامه بازی است بلکه همه باید تلاش کنیم تا مشکلات فراروی مردم و همچنین کارگزاران برداشته شود.
شایان ذکر است: در آیین تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید کاشان از زحمات حمیدرضا مومنیان به عنوان فرماندار قدیم تقدیر و علی اکبر مرتضایی قهرودی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان معرفی شد.

 

انتهای پیام/م

مراسم تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید شهرستان کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.