قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چشم‌انداز این نهاد را حرکت به سمت فقر ستیزی اعلام کرد و گفت: ما به دنبال آن هستیم که سیل ویرانگر فقر را از سرچشمه مهار کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید امیر منصور برقعی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه فعالیت در این نهاد توفیق و لطف الهی است، گفت: اینکه ما در این عرصه گامی برمی‌داریم به محرومان جامعه لطف نمی‌کنیم ؛ این گوشه‌ای از تکلیف و وظیفه‌ای است که خداوند بر عهده ما قرار داده است.

وی تعاون بر تقوی را اساس حفظ جامعه و جلوگیری از فروپاشی آن دانست و گفت: باید تلاش کنیم که با پیروی از آموزه‌های الهی جامعه در مسیر همگرایی و همدلی قرار گیرد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اشاره به ارتباط مناسب کمیته امداد اصفهان و سایر فعالان عرصه خیر و احسان در این استان گفت: خیران و خیریه‌ها هرروز بیش از قبل در کمیته امداد موردتوجه قرار می‌گیرند و برنامه این نهاد به نحوی است که در کوتاه‌ترین زمان به سمتی برویم که امور نیازمندان توسط خیریه‌ها اداره شود و کمیته امداد به وظایف دیگری که در سال 94 رهبر معظم انقلاب برای آن تعیین کردند ، بپردازد.

برقعی ، چشم‌انداز کمیته امداد را حرکت به سمت فقر ستیزی اعلام کرد و گفت: ما به دنبال آن هستیم که سیل ویرانگر فقر را از سرچشمه مهار کنیم.

 وی شکل‌گیری ثروت در جامعه را به شکل عمده مربوط به منابعی دانست که در طبیعت و جامعه وجود دارد و تأکید کرد: بخش اعظم ثروت و منابع مالی در کشور ما از انفال و به‌ویژه نفت است و در این انفال سهم همه مردم یکسان است و زمانی که این منابع به بعضی می‌رسد و به بعضی دیگر نمی‌رسد، نابرابری ایجاد می‌شود. عملکرد کمیته امداد بر این اساس برقراری عدالت با جمع‌آوری و باز توزیع سهمی است که نیازمندان در ثروت اغنیا بر اساس آیات قرآن دارند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)   بابیان اینکه اقشار تحت حمایت کمیته امداد بیشترین آسیب را از تکانه‌های اقتصادی اخیر دیده‌اند، گفت: آثار افزایش نرخ ارز در فاصله‌ای کمتر از یک ماه به خانوارهای تحت حمایت این نهاد می‌رسد و سفره‌های آن‌ها را کوچک می‌کند. نیازمندانی که معمولاً صدایشان را کسی نمی‌شنود و ما در این نهاد وظیفه‌داریم که صدای آن‌ها باشیم و برای به حداقل رساندن آسیب‌های فقر و گسترش چرخه بین نسلی آن تلاش کنیم.

شایان ذکر است در این مراسم محمدرضا متین پور با حکم مهندس سید پرویز فتاح به سمت مدیرکل کمیته امداد اصفهان منصوب و از زحمات و خدمات حمیدرضا شیران، مدیرکل سابق این نهاد تقدیر شد.

گفتنی است: محمدرضا متین پور پیش‌ازاین قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان بود.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام امانم زمان ( عج)
۱۹:۱۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
اینجانب ارکارکنان امداد اصفهان میباشم متاسفانه امداد مرکز پارتی بازی و خیانت شده است و حقوق مردم ک پرسنل خیلی ضایع میشود انتصابها رابطه ای و رشوه ای شده است