معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت:بیش از سه میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان برای بهره‌مندی ۱۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان از خدمات بیمه مکمل در سال ۹۶ هزینه شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از سایت خبری کمیته امداد استان اصفهان، جلال یزدانی اظهار داشت: به‌منظور کاهش هزینه‌های درمان و حفاظت مالی از مددجویان در برابر مخارج آن، کلیه مددجویان تحت پوشش این نهاد اعم از شهری و روستایی تحت پوشش بیمه مکمل درمان قرار دارند.

وی افزود: این خدمت در 3 سرفصل به مددجویان ارائه می‌شود که شامل پرداخت فرانشیز و مابه‌التفاوت خدمات مشمول بیمه پایه، خدمات تشخیصی و درمانی ضروری غیر پوشش بیمه پایه و خدمات جانبی درمان شامل هزینه رفت و آمد بیماران، امکانات اقامتگاهی و هزینه مراقبت از بیماران زمین‌گیر است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان تعداد افراد بهره‌مند از این پوشش درمانی را 149 هزار و 500 نفر اعلام کرد و گفت: در سال 96 بیش از 3 میلیارد و 926 میلیون تومان در این زمینه هزینه شد.

وی با بیان اینکه بیمه مکمل درمان مددجویان کمیته امداد دارای دو سطح خدمات است، افزود: سطح اول به همه جامعه تحت حمایت و سطح دوم به بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر ارائه می‌شود.

یزدانی گفت: منابع لازم برای ایجاد پوشش بیمه تکمیلی درمان مددجویان از اعتبارات دولتی و کمک‌های مردم نیکوکار اصفهان تأمین می‌شود.

یزدانی با تأکید بر کمبود منابع درزمینهٔ ارائه خدمات درمانی مناسب به نیازمندان جامعه، گفت: هزینه خدمات بهداشت و درمان در کشور بالاست و برای ارائه خدمات مناسب به نیازمندان و مددجویان، نیازمند توجه بیشتر مردم نیکوکار و فعالان عرصه خیر و احسان به حوزه بهداشت و درمان هستیم.

وی با اعلام اینکه در سال 96 بیش از 38 میلیارد و 549 میلیون تومان در زمینه بهداشت، درمان و بیمه جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هزینه شده است، اظهار داشت: نیکوکاران می‌توانند برای یاری رساندن به کمیته امداد در ارائه کمک به همشهریان نیازمند و ناتوان اصفهانی برای پرداخت کمک‌های نقدی خود از تلفن نیکوکاری 096887 و درگاه پرداخت الکترونیکی #031*8877* استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار