مدیرکل زندانهای استان اصفهان گفت : پیروی از منویات رهبری ، تلاش مجاهدانه و خدمت صادقانه کارکنان زندان در پیشبرد اهداف مجموعه زندان موثر است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسداله گرجی زاده مدیر کل زندانهای استان اصفهان در آیین تکریم و معارفه رئیس زندان نایین گفت: اجرای فعالیت های اصلاحی و تربیتی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از منویات رهبری ، بازسازی شخصیت زندانیان و بازگشت سالم آنها به جامعه را درپی داشته و در این میان همت مسئولین وهمه کارکنان زندان را بیش از پیش می طلبد.

وی با اشاره به خدمات وتلاش های روسای پیشین زندان نایین گفت: امروز کارکنان مجموعه زندان با سربلندی و با افتخار با هدف تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حاضر و در راستای اصلاح و تربیت و بازگشت مددجو به آغوش جامعه با نگاهی بلندو تلاشی مجاهدانه خدمتی صادقانه به بزه دیدگان جامعه کمک و به درجه بازنشستگی نائل می شوند.

گرجی زاده افزود: تجربه و نگاه مدیر و مجموعه کارکنان زندان باید در راستای بازگشت افراد آسیب دیده به آغوش خانواده و جامعه که موجب تقویت امنیت و آرامش در جامعه می شود باشد و ایمان ، تقوی و عمل سرلوحه برنامه های یک مدیر زندان باید باشد.

مدیر کل زندانهای استان اصفهان در ادامه از تلاش های صورت گرفته و تعامل و همکاری دادستان و رئیس دادگاه نایین در سطح شهرستان و پیگیری های مدوام مددکاران تشکر نمود.

این مقام قضایی در ادامه گفت : فردی که در زندان با قرآن و دین آشنا و آگاه تر گردیده از کرده و خطای خویش نیز پشیمان شده وباید مورد حمایت قرار گیرد و اگر مجدداً توسط دستگاههای مربوطه و مردم از قبیل واگذاری کار و اشتغال مورد توجه واقع نشود مجدداًدر چرخه جرم و تخلف وارد شده و دچاربحران های بزرگ تر و بیشتری قرار می گرد.

مدیرکل زندان های استان در پایان تعامل وهمراهی همه دستگاهها و ادارات مختلف در سطح شهرستان را موجب رشد و پویایی در ارتقاء عملی وپیشرفت برنامه های اصلاحی وتربیتی دانست و اظهارامیدواری کرد : باتعاملات بیشتر زمینه اشتغال وحرفه آموزی و تداوم فعالیت های فرهنگی و ورزشی در زندان افزایش یابد.

وی بااشاره به تجارب علمی وعملی رئیس جدید زندان نایین ابراز امیدواری کرد:با همدلی و همکاری کلیه کارکنان در مسیر اعتلای اهداف سازمانی گامی رو به رشد برداریم.
این مراسم با حضور مراجع قضایی ، امام جمعه موقت ، معاونت فرماندار ، فرماندهان نظامی وانتظامی شهرستان نایین برگزار و رضا رمضانی به عنوان رئیس جدید زندان شهرستان نایین معارفه شد و از زحمات و تلاش های علیرضا وزیری رئیس سابق آن زندان قدردانی شد.

 

انتهای پیام/م

مراسم تودیع ومعارفه رئیس زندان نائین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.