اعضای باندی که اقدام به سرقت ميلگرد و آهن آلات ساختماني می کردند در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر دستگير و یک میلیارد ريال اموال مسروقه از آنان کشف شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "رجبعلي مختاري" فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه با اعلام اين خبر اظهار داشت : در پي وقوع چندین فقره سرقت ميلگرد و آهن آلات از ساختمان هاي نيمه ساز در شاهين شهر ، موضوع شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان در دستور كار مأموران پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: مأموران در اين راستا تحقيقات خود را آغاز و سرانجام با بکارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی 2سارق حرفه اي كه به وسيله يك دستگاه وانت نيسان اقدام به این گونه سرقت ها می کردند را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی آنها را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ مختاري با اشاره به اينكه سارقان در اعترافات خود عنوان کردند اموال مسروقه را به 2 مالخر كه متصديان يك انبار ضايعاتي در اصفهان بودند می فروختند افزود: در اين راستا هردو مالخر این پرونده نیز دستگير و مقدار بيش از يك ميليارد ریال اموال مسروقه شامل ميلگرد و خاموت ، انواع پروفيل و نبشي ، درب و پنجره هاي آلومينيومي و آهني و .. كه سارقان طي 14 فقره سرقت از منازل نيمه ساز سطح شاهين شهر سرقت كرده بودند كشف شد.

سرهنگ مختاري در پايان خاطر نشان كرد: در اين عملیات در مجموع 4 متهم دستگیر و با تشكيل پرونده به مراجع قضايي منتقل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام/م 

کشف میلگرد و آهن آلات ساختمانی مسروقه در شاهین شهر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار