رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: امسال خودرو‌های پراید بالای ده سال سن را از گردش سرویس مدارس خارج کرده‌ایم و ثبت‌نام و مجوز برای آن‌ها صادر نمی‌شود.

خروج پراید ۱۰ ساله از سرویس مدارسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا قنادان رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران به موضوع ساماندهی سرویس مدارس اشاره کرد و گفت:‌امسال برخلاف سال‌های گذشته که معمولا شرکت‌های خصوصی متولی نظارت و ساماندهی بودند، امسال خودمان مستقیم وارد شده‌ایم.

وی ادامه داد: تمامی خودروها، رانندگان و پیمانکاران در صورتی که بخواهند با آموزش و پرورش کار کنند، ملزم شدند براساس دستورالعمل اجرایی سرویس مدارس که به امضای وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش رسیده و ابلاغ شده، تمام مجوز‌های خود را از شهرداری دریافت کنند.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: براساس آخرین آمار گرفته شده، نزدیک به ۱۴ هزار خودروی سرویس مدارس ثبت نام کردند و معاینه فنی آن‌ها چک شده و از این تعداد حدود ۵ هزار نفر خانم هستند.

قنادان با بیان اینکه این تعداد سرویس مدرسه که راننده شان خانم است کافی است، گفت: عموما رضایتمندی‌ها از سرویس بانوان بالاتر است.

وی با بیان اینکه امسال برای مدارس دخترانه ترجیح استفاده از راننده خانم قائل شدیم، گفت: با کمبود راننده خانم مواجه نیستیم و تأمین خودرو در این باره با پیمانکاران است.

وی ادامه داد: چندین بار فراخوان داده‌ایم و همه امسال باید در سامانه ثبت نام کنند.

قنادان افزود: امسال خودرو‌های پراید بالای ده سال سن را از گردش سرویس مدارس خارج کرده‌ایم و ثبت‌نام و مجوز برای آن‌ها صادر نمی‌شود و تنها به خودرو‌های بانوانی که زنان سرپرست خانوار هستند و ماشین‌شان بالای ده سال سن دارد اجازه تردد می‌دهیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار