جواد اصلانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان عباس آباد معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار عباس آباد در جلسه شورای اداری با بیان اینکه غرب استانی ها دوست دارند بگویند یک نفر از غرب استان سکاندار شود گفت: فرماندار جدید، اصلانی در حوزه های اجرایی سیاسی فرهنگی و اجتماعی در وزارت کشور تجربه کاری دارند.

وی افزود: با شرایط خاصی که در کشور بخاطر فشارها و تنگناها در بحث تحریم با محدودیت های که از لحاظ امکانات در مطالبه گری مردم داریم کار در حوزه مدیریتی و سیاسی در فرمانداری بخاطر تنوع و گستردگی سخت است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه فرماندار پاسخگوی تمام مسائل در تمامی حوزه های شهری است که کار را بر مدیران سخت میکند گفت: وظیفه ما خدمت بی منت به مردم تاریخ است تا نسبت به آرمانهای انقلاب که مردم در برابر آن ایستادگی کردند باشیم.

وی افزود: فرمانداران در شبانه روز فعالیت دارند و در حالت عادی حق خاموش کردن تلفن همراه و رسیدگی به خانواده خود را ندارند و این اتفاقات سبب سربلندی مدیران نزد مردم است.

حسین زادگان با بیان اینکه انتظارات ما از فرمانداران به تناسب شرایط اقتصادی و توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به واکسینه شدن اقتصاد کشور بوده گفت: باید اقتصاد مقاومتی اولویت اول کاری فرمانداران باشد تا با استفاده از تمامی ظرفیت ها معضلات بیکاری و اشتغال رفع شود.

وی افزود: رصد آسیب های اجتماعی، مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و طلاق از وظایف فرمانداران بوده که نگران کننده است و جدیت آن به حدی است که رهبر معظم انقلاب طی شش جلسه با وزیر کشور این موضوعات را تحت بررسی قرار دارد که فرمانداران باید در حوزه های سیاسی و اجتماعی با جدیت عمل کنند.

حسین زادگان گفت: با اجتماع محور کردن حوزه سلامت و ورزش پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و با تعامل با انژیو ها و سمن ها این مشکلات را با پشتیبانی مردم حل کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت و ورزش وزارتخانه های مربوطه خوب عمل کردند تا با مردم محوری و اجتماع محوری بسترهای ورود مردم را به کاهش مشکلات اجتماعی فراهم کنند افزود: در فرمانداریها دستگاه ها تابلوها نصب شده و باید برخورد دلسوزانه و مهربانانه با مردم داشته باشیم

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: اطلاع رسانی در فضای مجازی با استنادات علمی بیان شود و خدمات نظام از دورترین روستاها در حوزه گاز رسانی و برق رسانی بعلت عدم اطلاع رسانی مناسب به چشم نمی آید.

وی با اشاره به اینکه با شناخت از ظرفیت ابزارهای موجود، فضای مجازی و جوانان اقدامات دولت را با توجه به روابط عمومی ها و خبرنگاران مظلوم که در هفته نامه ها با کمترین امکانات با فیلتر و بدون فیلتر در حال اطلاع رسانی هستند محقق کنیم افزود: زیر سوال بردن مدیران دستگاههای اجرایی در فضای مجازی با مسائل ساده مانند ایجاد یک سرعت گیر یا حفاری با روح و روان مردم بازی میکند.

حسین زادگان گفت: مدیران اجرایی با برنامه محوری عمل کرده و با عرضه خدمات به مردم رضایت نسبی مردم را جلب کنند.

وی افزود: امنیت در جامعه امروزی مهم بوده و شورای تامین نقش بزرگی در حوزه های مختلف دارد و تمامی نهادها با اقدامات موثر بسترهای مناسب را جهت تامین امنیت و آرامش در مازندران فراهم میکنند که ضریب امنیت باید بالاتر رود.

حق الله کثیری فرماندار سابق عباس آباد نیز در این مراسم گفت: دو سال مانده از خدمتم را به شغل معلمی در مناطق محروم میپردازم.

وی افزود: از تمام توانم برای اداره این شهر استفاده کردم و مردم از اقدامات دولت در این شهر رضایت کامل دارند.

کثیری گفت: پروژه های عمرانی با توجه ناچیز بودن اعتبارات به حرمت و اعتبار مدیران شهرستان انجام شد و استعدادهای مادی و معنوی این شهر به کمک همراهی و همدلی تقویت و به نتایج خوبی خواهد رسید.

فرماندار سابق عباس آباد افزود: زیرساخت ها و ساختارها در عباس آباد تاسیس نشده و امیدوارم با تلاش و همدلی مدیران شاهد توسعه هر چه بیشتر این شهر باشیم.

در این مراسم حق الله کثیری تودیع و جواد اصلانی معاون سابق فرماندار رامسر، بعنوان فرماندار جدید شهرستان عباس آباد معارفه شد.

انتهای پیام/ م

جواد اصلانی فرماندار جدید عباس آباد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار