شورای اداری دهه فجر امسال باید بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به منظور تحقق دولت الکترونیک در هفته دولت با شعار شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی ارتباط ویدئو کنفرانس فرمانداری با ادارات مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد آزاد فرماندار رامسر در مراسم آغاز به کار این پروژه با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر و پیشکسوتان عرصه خدمت رسانی باید الگو‌های همه مسئولین باشند، گفت: با تلاش مدیران و کارمندان و همراهی و مشارکت مردم اقدامات بسیار خوبی در شهرستان رامسر انجام شده است.

وی افزود: علی رقم همه تنگنا‌های مالی در سال جاری اقدامات بسیار خوبی در شهرستان رامسر انجام شده و درحال انجام است که تعدادی از این اقدامات در هفته دولت مورد بهره برداری قرار میگیرد.

آزاد با بیان اینکه نباید انتظار داشت همه مسائل و مشکلات یک شبه حل شود گفت: ما باید بصورت مداوم و بابرنامه برای توسعه شهرستان گام‌های موثری برداریم که در این راستا نیاز است مدیران نهاد‌ها و دستگاه‌ های اجرایی با مدیریت جهادی و شبانه روزی فعالیت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر از ارتباط ویدئو کنفرانس فرمانداری با سازمان و نهاد‌ها به عنوان اولین پروژه هفته دولت اشاره کرد و با بیان اینکه تا پایان شهریور، ۱۰ اداره و تا پایان سال همه ادارات باید به ارتباط ویدئو کنفرانس متصل شوند گفت:: در تلاشیم سیستم اتوماسیون اداری بین مجموعه دستگاه‌ ها و سازمان‌ ها را در جهت تسهیل در روند اداری و افزایش رضایتمندی مردم انجام دهیم.

آزاد گفت: صرفه جویی در وقت، ارتباط سریع و ایمن، بحث هوشمندسازی در بستر فیبر، تجهیزات پسیو و عدم نیاز به برق، ایجاد بستر شبکه دولت، بحث دولت الکترونیک، آینده نگری تکنولوژی و زیرساخت شهری از مزایای ویدئو کنفرانس اداری است.

وی با بیان اینکه جز اولین فرمانداری‌ هایی در کشور هستیم که این سیستم را مورد بهره برداری قرار داده است گفت:: استفاده از تکنولوژی باید در دستور کار همه دستگاه‌ ها قرار بگیرد تا شفاف سازی و ارائه خدمات با کیفیت و کم هزینه برای مردم انجام شود.

انتهای پیام/ م

تحقق دولت الکترونیک با برگزاری شورای اداری رامسر بصورت ویدئو کنفرانس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.