رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت و تهدید به اخاذی یکی از شهروندان خبر داد.

عامل مزاحمت و تهدید به اخاذی در ایلام دستگیر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ علی جمالی گفت: در پی وصول شکایت یک خانم مبنی بر اینکه فردی ناشناس با انتشار عکس‌های شخصی او در اینستاگرام اقدام به تهدید و اخاذی از وی کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

جمالی اضافه کرد: کارشناسان پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی، تحقیقات و اقدامات خاص پلیسی متهم را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و بعد از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهم برای سوء استفاده و رسیدن به مقاصد شوم خود خانم شاکی را در محل کار خود استخدام و پس از آشنایی و جلب اعتماد و پیشنهاد ازدواج به عکس‌ها و تصاویر شخصی و خصوصی وی دسترسی پیدا کرده است.

جمالی اظهار کرد: متهم به واسطه عکس‌هایی که در اختیار داشته با ایجاد صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام و انتشار تصاویر خصوصی شاکی درخواست های نامشروعی از این خانم داشته است و اقدام به تهدید و اخاذی از وی کرده است.

رئیس پلیس فتا ایلام گفت: متاسفانه مشاهده می‌شود برخی به افرادی اعتماد می‌کنند که هویت واقعی و نیت و مقاصد آنها مشخص نیست و همین امر می‌تواند مشکلات فراوانی برای آنها به وجود آورد که نیاز است همه از اطلاعات به خصوص تصاویر و فیلم‌های شخصی و خانوادگی خود مراقبت کرده و از انتشار آن‌ها در فضای مجازی و ارسال برای دیگران خودداری کنند.

انتهای پیام/اس

 

 

 

 

دستگیری عامل مزاحمت و تهدید به اخاذی در ایلام

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.