رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و برخورد با 17 نفر از عوامل فروش و تبلیغ داروهای غیر مجاز در فضای مجازی در استان خبر داد.

شناسایی عوامل فروش داروهای غیر مجاز در ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی جمالی رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با توجه ممنوعیت فروش دارو در فضای سایبر با هماهنگی مراجع قضایی موضوع شناسایی مدیران و گردانندگان سایت‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی فروش و تبلیغ دارو در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در پی رصد کارشناسان پلیس فتا در فضای سایبر به خصوص شبکه‌های اجتماعی و با انجام اقدامات فنی و تخصصی و بررسی‌های لازم تعداد 17 نفر از عوامل فروش و تبلیغ دارو در سطح استان شناسایی و با آنان برخورد شدند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام به کلیه شهروندان توصیه کرد: هرگز به افرادی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش دارو می‌کنند اعتماد نکنند چرا که این نوع تبلیغات و یا فروش داروها زیر نظر مراجع ذیربط صورت نمی‌گیرد و مصرف این نوع داروها ممکن است تهدیدی برای سلامت افراد باشد.

وی یادآورشد: عموم مردم برای تهیه دارو حتماً آن ها را با نسخه از مراکز فروش مجاز و مورد تائید وزارت بهداشت و داروخانه تهیه کنند.

انتهای پیام/ د

فروش داروهای غیر مجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.