مدیر آموزش وپرورش شهرستان خوی گفت: ۶۳ هزار دانش آموز در شهرستان خوی روز اول مهر به مدرسه می روند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محمود شرفی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خوی گفت: در شهرستان خوی ۶۳ هزار دانش آموز در بیش از ۵۰۰ مدرسه در قالب دو هزار و ۳۰۰ کلاس درس در روز اول مهر مشغول به تحصیل خواهند شد.


وی افزود: تمامی فعالیت‌هایی که در حوزه‌ی آموزشی و پرورشی صورت می‌گیرد در راستای تحقق سند تحول بنیادین که مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد، انجام می‌شود و برای تحقق این امر در کنار فعالی‌های رسمی آموزشی و پرورشی برنامه‌هایی از جمله المپیاد‌های علمی، نانو و مسابقات علمی و کاربردی، ایجاد بازارچه‌های کار آفرینی، نمایشگاه‌های هفته معرفی مشاغل و احیای تبصره ۷۵ هنرستان‌ها انجام می‌گیرد.


وی در ادامه تصریح کرد: آموزش و پرورش جزء ضروریات زندگی همه اقشار جامعه است و همه مسئولین و مردم باید با احساس مسئولیت، تلاش بیش از پیش و استفاده از خرد جمعی، آموزش و پرورش را در این وظیفه مهم کمک کنند و همه باهم تصمیم ساز و تصمیم گیر باشیم و با انعکاس مسائل و مشکلات موجود، ما را در خدمت رسانی بهتر و دقیق‌تر یاری کنند. ایشان داشتن برنامه و حرکت بر اساس آن را اصل اساسی دانستند و رسیدن به اهداف ترسیم شده را در گرو عمل به برنامه دانستند.


مدیر آموزش و پرورش خوی نیز در ادامه گفت: تا به امروز و به یاری خداوند متعال و به همت خیرین بزرگوار، هشتاد و نه آموزشگاه را در شهرستان خوی افتتاح کرده ایم و این شهرستان از لحاظ ساخت مدارس خیرساز در استان رتبه اول و در سطح کشور نیز جزء شهرستان‌های برتر می‌باشد.


محمود اشرفی افزود: ۳۵ درصد مدارس در این شهرستان نوساز، ۲۵ درصد تخریبی و ۴۰ درصد نیاز به مقاوم سازی دارند که این بخش یاری و مساعدت خیرین محترم را می‌طلبد.
انتهای پیام/ح


رتبه اول شهرستان خوی در ساخت مدارس خیرساز در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.