نام آوران رسالت ساری در هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال کشور مقابل مهمانش شهرداری رشت، شکست را پذیرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ساروی‌ها که به دنبال کسب نخستین برد فصل در اولین بازی خانگی بودند در سالن مرحوم هاشمی نسب ساری به نتیجه بهتر از شکست ۱-۲ دست نیافتند.
نکته جالب توجه در این دیدار استقبال خوب بیش از ۱۵۰۰ تماشاگر ساروی از این دیدار بود این اتفاق در حالی رخ داد که حتی یک بنر برای تبلیغات این دیدار در سطح شهر نصب نشده بود.
تیم نام آوران این دیدار را خوب آغاز نکرد و در دقیقه سوم مسابقه روی شوت نه چندان خطرناک عرفان عبدالعلی زاده  روی بی دقتی امین شامل گل اول این دیدار را خورد.
در ادامه کار تیم نام آوران رسالت به شدت حملات خود افزود و چند موقعیت پیاپی را با بی دقتی بازیکنانش از دست داد تا علاوه بر بازی خوب و هجومی نتواند کار را به تساوی بکشاند تا نیمه نخست با همان نتیجه یک بر صفر به پایان خود رسید
در نیمه دوم شهرداری رشت کاملا در یک سوم دفاعی زمین خود مشغول به دفاع مطلق بود و سعی در حفظ تک گل خود داشت. عدم استفاده از موقعیت‌های به دست آمده تیم نام آوران رسالت همچون بازی برابر پاس ناجا موجب شد تا بازهم ایمان احمدی در هشت دقیقه پایانی دیدار، بازی پنج نفره یا پاورپلی را در دستور کار قرار دهد.
پاور پلی نام آوران رسالت و کم دقتی باعث شد تا گل دوم توسط مهرشاد وفایی برای شهرداری رشت به ثمررسد تا حساب کار در پنج دقیقه پایانی دیدار به نتیجه ۲ بر صفر افزایش یابد.
در ادامه حملات تیم رسالت ضربه ایمان احمدی به دست بازیکن شهرداری رشت برخورد می‌کند و داور این دیدار به سودنام آوران رسالت اعلام پنالتی می‌کندو ناصر عجم هم حساب کار را از روی نقطه پنالتی ۲ بر ۱ کرد.
ادامه تلاش‌های رسالتی‌ها فایده‌ای نداشت و این دیدار که با بازی هجومی و تماشاگر پسند رسالت همراه بود در نهایت با برتری شهرداری رشت به پایان رسید.
تماشاگران در انتهای این دیدار ایستادند و برای بازیکنان رسالت بخاطر بازی خوب و تلاش بی وقفه شان دست زدند
نام آوران رسالت ساری با این شکست در هفته دوم، یک امتیازی باقی ماند و در رده هشتم جدول قرار گرفت.
انتهای پیام/ک


شکست نماینده ساری در دربی شمالی‌ها

برچسب ها: فوتسال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.