سیاه نمایی از وضعیت موجود هدف دشمن به نفع هیچکس نیست و باید این روند از بین رود و مدیریت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وجود شرکت های ورشکسته در گیلان، گفت: شرکت های ورشکسته پنهان در گیلان داریم اما این امر به معنای نادیده گرفتن بخش های سالم نیست ضمن اینکه از مدیران کارآمد برای ساماندهی امور باید استفاده شود.

وی به سیاه نمایی دشمن در جامعه اشاره کرد و افزود: بخشی از احتکارهای انجام شده برای ناراضی کردن مردم انجام شده است.

امام جمعه رشت با اشاره به تلاش کابینه دولت روحانی برای برطرف کردن مشکلات گفت: دشمن تلاش می کند تمام برنامه های انجام شده توسط نظام را سیاه نمایی کند.

آیت الله فلاحتی، خواستار ساماندهی شریان اقتصادی کشور با توجه به تجربه شریعتمداری در تصدی های گذشته توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت شد و بیان کرد: توجه به بخش های خرد و کلان اقتصادی حایز اهمیت است.

وی بر اطلاع رسانی اقدام های انجام شده به مردم در ایجاد آرامش در بازار توسط دولت تاکید کرد و گفت: دشمن اقدام های انجام شده توسط مسوولان را رصد می کند و به دنبال سو استفاده از برنامه های در حال اجرا است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ایده اندیشمندان دانشگاهی و صاحب نظران برای برطرف کردن مشکلات کشور اشاره کرد و یادآور شد: استفاده از نظر صاحب نظران برای رسیدگی به وضعیت شرکت های ورشکسته حایز اهمیت است.

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در  این دیدار  گفت: بازدیدهایی از وضعیت واحدهای تولیدی در استان داشتیم و مسوولان محلی گزارشی از فعالیت های اقتصادی در گیلان ارائه کردند.

وی به تلاش های انجام شده در برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی اشاره کرد و افزود: اکنون کشور در شرایط ویژه ای قرار دارد و همراهی و همدلی بین مردم مهم است ضمن اینکه امام جمعه مظهر یکپارچگی و وحدت در جامعه محسوب می شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، خواستار استفاده از نظر کارشناسان این وزارتخانه در برطرف کردن معضلات استان ها شد و گفت: اگر کالای موجود در انبارها در سامانه ثبت شود مشکلی برای صاحبان کالا و روند توزیع در بازار به وجود نمی آید.

مصطفی سالاری، استاندار گیلان هم در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با نماینده ولی فقیه در استان گفت : روز گذشته از واحدهای تولیدی رشت بازدید داشتیم ضمن اینکه جلسه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی گیلان برگزار شده است.

وی از بازدید شریعتمداری از واحدهای تولیدی پنج شهرستان گیلان در روز جاری خبر داد و بیان کرد: امروز از تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان های رضوانشهر، صومعه سرا، رودبار، آستانه اشرفیه و لنگرود بازدید می شود.

انتهای پیام/اص

هدف دشمن سیاه نمایی در راستای جنگ اقتصادی است

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.