رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: با محتکران و عاملان اخلال نظم بازار به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در دومین نشست ستاد مبارزه با احتکار و اختفا در استان که با حضور نهاد‌های نظارتی و بازرسی استان تشکیل شد گفت: باید هدفگذاری و جهت گیری در مبارزه با اختقاء، احتکار و امتناع از عرضه و فروش محصولات به صورت هماهنگ و همه جانبه باشد و با محتکران و عاملان اخلال نظم بازار به شدت برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه خودتحریمی سهم مهلکی برای اقتصاد کشور است افزود: اگر موجودی انبار‌ها در سامانه nwms.ir ثبت نشود خلاف است و با متخلفان برخورد خواهد شد، بنابراین واحد‌های تولیدی و شرکت‌های عرضه کننده باید دقت لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه نظارت‌ها باید نظام‌مند و به صورت مشترک باشد و از تک روی‌ها در برخورد با محتکران پرهیز شود گفت: البته در کار نظارت، اصل بر شعور اجتماعی و رعایت اعتبار تولیدکنندگان و بازاریان است و باید از حاشیه سازی‌ها به شدت دوری شود.

فرهاد دلق پوش افزود: دامن زدن به فضای روانی ایجاد شده با کار نظارت منافات دارد و معتقدم که رفتار‌های نظارتی باید سنجیده و پشتوانه قانونی و تحلیلی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر نمایندگی‌ها وکمپانی‌های مختلف عرضه کالا در استان از توزیع کالا و محصولات خودداری کنند با برخورد قانونی شدید روبرو خواهند شد و نباید شبکه‌های اصلی تامین و عرضه کالا دچار اختلال شوند.

 

انتهای پیام/م.ع

با محتکران و عاملان اخلال نظم بازارهای گیلان برخورد خواهد شد

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.