یک مقام مسئول از رد صلاحیت برخی کاندیداهای انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران به دلیل تخلفات مالی خبر داد.

رد صلاحیت تعدای از کاندیداهای هیئت مدیره نظام مهندسی به دلیل تخلفات مالیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،سید محمدصادق موسوی خلخالی نایب رئیس هیئت نظارت هشتمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره‌های سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها در رابطه با هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها اظهار کرد: در استان تهران حدود 230 نفر برای انتخابات کاندید شده بودند که پس از بررسی‌های به عمل آمده صلاحیت 170 نفر تایید شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عدم احراز  صلاحیت 60 نفر از کاندیداها  به دلیل تخلفات مالی اخیر (7.6 میلیاردی) و گذشته (40 میلیارد تومانی) بوده  است، افزود: در بررسی صلاحیت این موضوع لحاظ شده و به همین دلیل نیز صلاحیت تعدادی از کاندیداها احراز نشده است.

وی از اعلام کتبی دلایل رد صلاحیت کاندیداها در صورت درخواست آنها به هیئت نطارت هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان‌ها خبر داد و گفت:‌ افرادی که در تخلف مالی قبلی و جدید متهم هستند برای انتهابات ثبت‌نام کرده بودند که در تصمیمات احراز صلاحیت این مسائل را دخالت داده‌ایم.

نایب رئیس هیئت نظارت هشتمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره‌های سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها اظهار کرد: بر اساس وظایفی که داریم با این افراد به طور دقیق برخورد شده و در اعلام نتایج نیز این مسئله مشاهده خواهد شد.

 گفته می‌شود تعدادی از اعضای کنونی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران جزو مهندسان رد صلاحیت‌ شده هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
جلوی تخلفات هرچه زودتر باید گرفته شود
آخرین اخبار