معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: برخورد با محتکران کالا که امنیت بازار و اقتصاد را برهم می‌زنند باید عبرت آموز و قاطعانه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در نشست ستاد تنظیم بازار گفت: باید با تشدید نظارت و کنترل بازار، عرصه را بر متخلفان و محتکران کالا تنگ کرد.

حبیبی افزود: نباید اجازه داد عده‌ای سودجو که جز منفعت شخصی خود دغدغه دیگری ندارند با احتکار کالا، دسترسی مردم به کالا‌ها را دچار مشکل و محدودیت کنند.

وی اضافه کرد : کالا‌های اساسی به میزان کافی ذخیره سازی و انبار شده اند و هیچ کمبودی طی ماه‌های آینده در این زمینه در استان نخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  با اشاره به قرارگیری در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا شاهد افزایش غیرمعقول برخی کالا‌ها همچون البسه، کیف و کفش و نوشت افزار دانش آموزان نباشیم.

حبیبی همچنین بر تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز بهره برداران بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: این موضوع به لحاظ تولید گوشت و مواد پروتئینی مورد نیاز جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

نشست ستاد تنظیم بازار قزوین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار