معاون هماهنگی امور استانداری قزوین گفت: ۶۵ درصد از پلاک‌های ثبتی حریم امامزاده حسین (ع) با ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه تملک شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ فرخ زاد معاون هماهنگی امور استانداری در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین، گفت: هم اکنون از ۲۳۰ پلاک موجود در حریم امامزاده حسین ۱۴۷ پلاک تملک شده و ۶ پلاک دیگر در شرف تملک است.

فرخ زاد ، سهم اداره اوقاف و امور خیریه در حوزه تملکات محدوده این طرح را ۳۴ میلیارد رالد بیان کرد و گفت: تاکنون ۱۱ میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی گفت: همچنین پیگیری‌های لازم برای تخصیص ۹۰ میلیارد راله سهم دستگاه‌های ذیربط از جمله شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی قزوین برای تملک پلاک‌های باقیمانده باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

معاون هماهنگی امور استانداری تاکید کرد: برای جلوگیری از ساکن ماندن پروژه و تسریع بیشتر آن نیاز است برخی از اقدامات همچون گمانه زنی، آغاز به کار مشاور برای بازنگری طرح، وآغاز به کار برخی قسمت‌ها که قابلیت اجرایی دارد، همزمان و به طور موازی انجام شود تا از اتلاف وقت جلوگیری به عمل آید.

معاون عمرانی استاندار گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی ها، ضروری است برخی اقدامات لازم مانند آواربرداری، تسطیح و شن ریزی در آن مناطق به سرعت عملیاتی شوند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

تملک‌ پلاک‌های ثبتی حریم امام زاده حسین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار