نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت کمک به نیازمندان و محرومان در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم توزیع 1500 بسته برای دانش آموزان نیازمند آذربایجان شرقی گفت:کمک به نیازمندان محرومان در جامعه ضروری است و شما با این عمل خداپسندانه خود شور و شادی را به خانه محرومان هدیه کردید و اجر این کارتان در پیش خدا محفوظ است.

وی فقر را ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: کمک به افراد نیازمند، جامعه را از بروز فساد و اتفاقات ناگوار در امان نگه می‌دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت:: احسان و کمک به نیازمندان جزو برنامه‌های ائمه اطهار بوده است و ما مسلمانان نیز باید با پیروی از آن‌ها به افراد نیازمند کمک کنیم.

بسته‌های توزیع شده شامل ملزومات تحصیلی دانش آموزان از قبیل: کیف مدرسه، کفش، مداد رنگی، دفتر، دفترچه یاداشت به همت مرکز نیکوکاری المهدی تبریز تهیه شده است.

ارزش هر یک از این بسته‌های حمایتی دانش آموزی ۲۵۰ هزار تومان اعلام شده است که تا آغاز مهر در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

توزیع ۱۵۰۰ بسته برای دانش آموزان نیازمند آذربایجان شرقینماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش مهر در محرم با شعار شور حسینی و احسان حسینی گفت: همه باید با کمک به همنوعان و دانش آموزان نیازمند در تامین نیاز‌های ضروری آن‌ها تلاش و بستر‌های لازم را برای بهرمندی همه افراد از تحصیل و کسب دانش فراهم کنیم. 

 

انتهای پیام/ش

۱۵۰۰ بسته برای دانش آموزان نیازمند آذربایجان شرقی توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.