مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از احداث ۳۴ زمین چمن مصنوعی در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از ستارگان ورزش دانش آوزی استان گفت: دانش آموزان استان آذربایجان شرقی امسال در ۹ رشته ورزشی ۷۵ مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی یکی از استان‌های پیشتاز در حوزه ورزش دانش آموزی و المپیاد درون مدرسه‌ای و کانونی است.

وی تاکید کرد: توسعه فضا‌های ورزشی اعم از سالن ها، استخر‌ها و چمن‌های مصنوعی در مدارس استان یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۴ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی در دست احداث است.

پاشایی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزی در تبریز اذعان داشت: سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور مردادماه امسال با شرکت بیش از ۴ هزار دانش آموز در رشته‌های بسکتبال، والبیال، فوتسال و هندبال به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان دوره اول در رشته‌های هندبال، فوتسال، بسکتبال، دانش آموزان دوره دوم در رشته‌های فوتسال، بسکتبال، والیبال و دانش آموزان پایه ابتدایی در رشته‌های فوتسال، بسکتبال، والیبال و هندبال به رقابت پرداختند. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور 

برچسب ها: اخبارورزشی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.