موسوی با بیان اینکه کرمانشاه بهشت سرمایه‌گذاری ایران است، گفت: در کرمانشاه هر سرمایه‌گذاری جواب می‌دهد.

کرمانشاه بهشت سرمایه‌گذاری ایران است/ ما بیکارترین استان کشور هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید پیمان موسوی نماینده مردم کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها در نهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که امروز(پنجشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه کرمانشاه دیار سنگ و آیینه و دیار پهلوانان و قهرمانان و بیستون است، اظهار کرد: کرمانشاه همچون کودک با استعدادی است که در اوایل انقلاب تا می‌خواست قد کشد و رشد کند، زخم‌های جنگ او را مجروح کرد.

وی با بیان اینکه هزاران موشک بر سر هزاران خانه این استان آوار شد، گفت: پس از جنگ هم تنها خواست کرمانشاه این بود که در حوزه اقتصادی در مسیر توسعه قرار بگیرد، اما اکنون بیکار‌ترین استان کشور هستیم.

موسوی با بیان اینکه تخمه آفتابگردان در استان کرمانشاه بهترین نوع این محصول است، گفت: در این شرایط حتی یک کارگاه بسته‌بندی اصولی تخمه در این شهرستان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه بهشت سرمایه‌گذاری ایران است، گفت: در کرمانشاه هر سرمایه‌گذاری جواب می‌دهد.

عضو شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه نیروی کار ارزان و منابع طبیعی بی‌نظیر و آب فراوان و نزدیکی به بزرگترین مرز مشترک عراق از مهمترین ویژگی‌های این استان است، تصریح کرد: اینکه می‌گوییم این استان چهار فصل است، به خاطر این است که در پاییز به باغ‌های هزار رنگ و در زمستان به سرزمین نخلستان‌ها تبدیل می‌شود و در بهار به دشت‌های زیبای بیستون و ماهدشت و در تابستان هم از ارتفاعات خنک دالاکوه بهره مند می‌شود.

موسوی با اشاره به سخنی از امام حسین(ع) گفت: ایشان چه زیبا فرمودند که اگر دین ندارید، آزاده باشید.

وی ادامه داد: بر هیچ کس پنهان نیست که امروز مشکلات اقتصادی مردم سرزمین ایران را عاجز کرده و همه ما دشمنان قسم خورده ایران را می‌شناسیم.

عضو شورای عالی استان ها با بیان اینکه برخی مسئولان داخلی فقط به فکر منافع خود هستند، تصریح کرد: آن‌ها با تمام توان مانع اقدامات دلسوزان این ملت می‌شوند و ما را آزرده می‌کنند.

وی افزود: اگر با اقدامات موثر با این اشخاص برخورد نشود، ملت ما آسیب خواهد دید.

موسوی ادامه داد: من به عنوان جوان‌ترین عضو شورای عالی استان‌ها باید به گوش مسئولان برسانم که امید به زندگی و آینده جوانان بسیار پایین آمده و عدم ایجاد دفتر اشتغال برای جوانان و عدم مبارزه جدی با مواد مخدر دو نکته مهمی است که باعث شده هر روز شاهد خودکشی جوانان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از مجلس می‌خواهم که در این موضوع تصمیمات لازم را بگیرد و امیدوارم در مورد منع به کارگیری بازنشستگان، شاهد میدان دادن به جوانان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار