اعضای شورای عالی استان‌ها نسبت به عدم حضور مهمانان و مدعوین در جلسات شورای عالی استان‌ها اعتراض کردند.

اعتراض اعضای شورا به حاضر نشدن مسئولان در جلساتبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری که امروز برای شرکت در نهمین جلسه شورای عالی استان‌ها دعوت شد در این جلسه حضور نیافت و همنی امر باعث اعتراض اعضای شورای عالی استان‌ها شد.

محمد قانبیلی یکی از اعضای شورای عالی استان‌ها با اشاره به حضور نیافتن وزیر آموزش و پرورش نیز در این جلسات، گفت: این دومین بار است که مهمانان با وجود دعوت رسمی بدون اینکه اطلاع دهند در جلسه شرکت نمی‌کنند.

این عضو شورای عالی استان ها تصریح کرد: بر اساس قانون مهمان دعوت شده باید یک هفته قبل عدم حضور خود را اعلام کند و ما نیز باید اسامی آنان را به رئیس جمهور اعلام کنیم که متاسفانه مدعوین رسمی جلسات بدون هماهنگی قبلی از حضور در بین اعضای شورای عالی استان‌ها خودداری می‌کنند.

شریفی مقدم نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها در این خصوص با تاکید بر اینکه این مشکل باید مطرح و رسانه‌ای شود، گفت: مطرح کردن مشکلات و رسانه‌ای کردن آن‌ها در واقع به حل این موضوعات کمک می‌کند.

نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در این جلسه درباره عدم حضور رئیس این سازمان در جلسه شورای عالی استان‌ها گفت: علی اصغر مونسان دیروز به ناگهان بیمار شد و امکان حضور در جلسه را نداشت و در حال حاضر نیز در بیمارستان بستری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار