نشست هم اندیشی و آسیب شناسی فضای مجازی درتکاب برگزار شد.

برگزاری نشست آسیب شناسی فضای مجازی درتکاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ امام جمعه تکاب در نشست هم اندیشی و آسیب شناسی فضای مجازی درتکاب که باحضورمدیران کانال‌ها وگروه هادر فضای مجازی وشبکه‌های اجتماعی وجمعی ازمسوولین دستگاه‌های اجرایی درمحل دفترامام جمعه برگزارشدگفت: فضای مجازی باید مروج اخلاق رسانه‌ای باشد.


حجت الاسلام عیسی برادری افزود رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی نباید در مسیر تخریب و توهین و بر هم زدن امنیت روانی جامعه و برخلاف وحدت حرکت کنند.


وی گفت: دستگاه‌های متولی باید به کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی نظارت دقیق داشته باشند.


فرماندار شهرستان تکاب نیز دراین جلسه گفت: فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی به دنبال نقد سازنده و منصفانه باشند.

علی مکرمی افزود خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در انتشار مطالب و نقد‌ها به طور حتم جانب انصاف را رعایت کرده و از تخریب و توهین پرهیز کنند.


وی با بیان اینکه نقد‌ها نباید نیش دار و مخرب باشد اظهارکرد مطالب و محتوای رسانه‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید نوعی آگاهی بخشی به جامعه بدهد و به دانش افزایی اقشار مختلف مردم کمک کند.


وی اضافه کرد خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با رویکرد نقد سازنده می‌توانند مسئولان را در رسیدن به اهداف توسعه شهرستان همراهی کنند.


وی گفت: نقد سازنده و رعایت انصاف در پرداختن به کمبودها، بیان اقدامات انجام یافته و دستاورد‌ها گامی رو به رشد در مسیر توسعه و رفع محرومیت‌ها به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ح


آسیب شناسی فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.